Satt och lästa om den tragiska olyckan utanför Linköping tidigare ikväll. Brukar oftast inte ta åt mig så starkt när någon går bort som man aldrig träffat tidigare men Martin som verkar vara en väldigt bra kille som berört många på positiva sätt gjorde att jag fällde en lite tår innan. Lider mestadels med hans familj och vänner.
Startar denna tråden för att jag inte vill inkräkta på Martins tråd eftersom jag anser att han skall få ha den ifred. Nu fick jag även precis reda på att min kära mormor kommer somna in inom några timmar. Hon fick ytterligare en hjärnblödning nu ikväll, 3:e på ca en månad och läkarna har gett upp hoppet om att rädda henne. Tyvärr kan jag inte vara med henne när hon somnar in vilket gör mig illa till mods, känns väldigt ledsamt att veta att hon ligger och somnar in i skrivande stund. Detta har jag dock varit förberedd på så det känns ändå helt ok, dock väldigt ledsen men det kom inte som en överraskning och hon kommer bli lyckligare på andra sidan
.
Jag har aldrig mist nån vän på detta sätt som Martin lämnade oss idag. Men efter att ha funderat några minuter och tänkt efter lite hur jag känner nu när min mormor är på väg bort ifrån mig så kan jag inte annat än att tänka på hur jobbigt det måste vara för Martins familj och vänner som inte kunnat förbereda sig på det här
.
Ville bara ventilera mig och lätta på klumpen jag har i halsen, ta vara på er där ute
.
Startar denna tråden för att jag inte vill inkräkta på Martins tråd eftersom jag anser att han skall få ha den ifred. Nu fick jag även precis reda på att min kära mormor kommer somna in inom några timmar. Hon fick ytterligare en hjärnblödning nu ikväll, 3:e på ca en månad och läkarna har gett upp hoppet om att rädda henne. Tyvärr kan jag inte vara med henne när hon somnar in vilket gör mig illa till mods, känns väldigt ledsamt att veta att hon ligger och somnar in i skrivande stund. Detta har jag dock varit förberedd på så det känns ändå helt ok, dock väldigt ledsen men det kom inte som en överraskning och hon kommer bli lyckligare på andra sidan
.Jag har aldrig mist nån vän på detta sätt som Martin lämnade oss idag. Men efter att ha funderat några minuter och tänkt efter lite hur jag känner nu när min mormor är på väg bort ifrån mig så kan jag inte annat än att tänka på hur jobbigt det måste vara för Martins familj och vänner som inte kunnat förbereda sig på det här
.Ville bara ventilera mig och lätta på klumpen jag har i halsen, ta vara på er där ute
.