fireblade
Mitt tjänstefordon är större än ditt...
skulle det där vara bra för?
min vurpa var MYCKE billigare
min vurpa var MYCKE billigare
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
UschaSwedie skrev:2252340Nu har jag handlat originaldelar för 5000 kr.. typ skruvar, motorbultar o sådant. Suger. Bara resten kvar, det dyra...
fireblade skrev:2253373Räcker nog med att grunda dem och lacka svart så fixar jag orange och vit reflex i samma tema som tidigare![]()
sven666 skrev:2253416tycker det va strongt gjort av dig att lyckas lyfta upp den på depåstället![]()
Hur vet du om ramen är okej? Trist att bygga på något som skevar.Swedie skrev:2252340Nu har jag handlat originaldelar för 5000 kr.. typ skruvar, motorbultar o sådant. Suger. Bara resten kvar, det dyra...
mina ögon hoppas jag är rakadon_tomazo skrev:2254767Hur vet du om ramen är okej? Trist att bygga på något som skevar.
Men du är väl en gentleman och lagar Alicias först?Swedie skrev:2254991smärtfritt fysiskt sett.. men vi är uppe i 15.000 nu.![]()
jo, den lär lagas först. fått hem styren från grevens mc nu. hon "ska" ju köra på Tisdag. Hon var väldigt bestämd i rösten. Toffel som man blir av att ha tjej, så följer man order för husfridens skull.sandstream skrev:2254998Men du är väl en gentleman och lagar Alicias först?
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |