Det gäller bara att ducka så gott det går.sandstream skrev:2261573Japp, man lär sig rätt snabbt att det är kvinnsen som bestämmer![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det gäller bara att ducka så gott det går.sandstream skrev:2261573Japp, man lär sig rätt snabbt att det är kvinnsen som bestämmer![]()
Swedie skrev:2250515Ekonomin blir väl liiiite tajt sådär ett tag framöver. Skiter väl i 42" tvn iaf![]()
![]()
Va fan har du fått mr Spårthåjj att jobba för M(anagement By Fear )TM?RoLLER skrev:2262134Hör av dig om du vill jobba mer.
Sweedo skrev:2262260Va fan har du fått mr Spårthåjj att jobba för M(anagement By Fear )TM?![]()
MikkE skrev:2255938Världsrekord![]()
Fy fasiken va surt. Bra att du är hel och kämpa på!
Lika bra gick det inte för Kajs kropp- http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=2255936#post2255936
olycka??Bikerbitch skrev:2263158Usch, läskigt med den där olyckan![]()
Skönt att det gick bra med dig och Alicia iallafall, Johnny. Motorcyklar är ju bara materiella ting, även om det är riktigt jävla surt.
ja lättSwedie skrev:2263179Jag drar ju iaf gärna axeln ur led än att betala vad jag kommer betala för att få ihop hojen igen...
byter vadå?R2 skrev:2263238ja lätt
men byter du med mig?
hel hoj men krossad fot?Swedie skrev:2263245byter vadå?
R2 skrev:2263165olycka??
smällde han på väg till banan eller i depån?
jo jag vet, menar att det aldrig kan kallas olycka om det är fritt valt på tävling/träning/bana.Bikerbitch skrev:2263608Jag citerade MikkE som skrev om Kaj som kraschade ordentligt på torsdagens motardtävling.
R2 skrev:2263677jo jag vet, menar att det aldrig kan kallas olycka om det är fritt valt på tävling/träning/bana.
joBikerbitch skrev:2263786Så att köra på gatan är inget fritt val?
Vad ska man annars kalla det?
Usch, det blir alltid väldigt dyrt när man måste få tag på grejor snabbt.Swedie skrev:usch, uppe i 30 k nu...nu måste det börja ta stopp.
![]() |
Forged följer tre baggerbyggen
Tre amerikanska hojbyggare ... |
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar
Statistik från försäkringsb... |
|
Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar
Trendbrott: Statistik från ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Concept RR
Under den prestigefyllda ut... |
![]() |
Snart dags för Custom Bike Show
Förra året firades den 50:e... |
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |