Usch för hösten!

japp hmm jag får sätta mej ner jag med då och se om jag kommer ihåg hur man gör :lol :tummenupp

Lilla_Tingeling skrev:
Får jag bara öva lite så går det nog bra sen... Måste juh försöka komma ihåg hur man gör när man raggar. :va

// Lena

:7peta :7peta :7peta :7peta får jag påpeka herrn att jag inte är blond och har aldrig vare jag är rödhårig :tungan :tungan

Edit: inget emot blondiner inte alls..... :)

jontemorrum skrev:
Två blondiner :rofl Kanon :hihi

Last edited:
Kakan skrev:
japp hmm jag får sätta mej ner jag med då och se om jag kommer ihåg hur man gör :lol :tummenupp

Kanske finns nån sida på nätet där man kan få tips att friska upp minnet med. :D :D

Hmm... Helt plötsligt hat jag glömt att jag e deppig och nere. :tummenupp

// Lena

Solan skrev:
Nej gå inte i ide, där hittar man inga fina killar.. Dom finns därute, kan bara vara svåra att hitta ibland! Den som väntar på något gott...väntar alltid för länge. Ta för dig!

Instämmer, men bara självförtroendet är på topp, o glimten i ögat finns där så är det bara att hålla huvet högt o ha ögonen öppna. Då menar jag öppna..våga möta blicken hos killar, det va samma för mej förut jag tittade ner i backen var jag än gick :kocko men när jag väl rätade upp skallen o tillät mej själv våga...se in i andras ögon, så får man syn på en hel del. Hittade då min nyblivne man Urbantiger, efter flera år i ide, man tror att man skall ramla ner o´flyga bort med vinden, precis som höstlöven. Men deppa inte, jag lovar att efter regn kommer altid sol.....Ha det bra / Nettan :krama

Mmm ja det finns de mästa på nätet så då borde det finnas tips om hur man raggar också.

Bra då har vi lyckas med att få dej upp ur det då går vi vidare med att få dej på tip top hummör resten av hösten och vintern med :)

// Kakan

Lilla_Tingeling skrev:
Kanske finns nån sida på nätet där man kan få tips att friska upp minnet med. :D :D

Hmm... Helt plötsligt hat jag glömt att jag e deppig och nere. :tummenupp

// Lena

lät som en förolämpning och därför fick du de svaret, har inte nå emot blondiner så deså

jontemorrum skrev:
Vad vet jag :va gissade bara.Jag å Ting e ju blonda båda två :rofl

jontemorrum skrev:
Har inget emot rödhåriga själv då jag har varit det när jag jobbade i Åre!

Ting har oxå varit rödhårig. Riktigt lysande rött... Never again!!! :D
Nu e hon en dum blondin. Och trivs som fisken i vattnet... :banana

// Lena

Kakan skrev:
Mmm ja det finns de mästa på nätet så då borde det finnas tips om hur man raggar också.

Bra då har vi lyckas med att få dej upp ur det då går vi vidare med att få dej på tip top hummör resten av hösten och vintern med :)

// Kakan

Det e tur att jag har er!!! :krama

// Lena

:tummenupp är brunett igentligen men passat bättre i rött *ler'
Detta är jag en dag framför datorn hihihi

jontemorrum skrev:
Har inget emot rödhåriga själv då jag har varit det när jag jobbade i Åre!

Bifogat

• Picture 14.jpg
    Picture 14.jpg
    22.8 KB · Visningar: 40
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back