Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Alldeles för dyrt för vad man fårAndreasNo skrev:2556958Breitling baby...
Linuus skrev:2556964Alldeles för dyrt för vad man fårPå en Breitling kostar märket...
Rolex eller Omega gör fina klockor. (Fast min Certina slår ju allt)
Ja men varför betala en massa pengar för en "dålig" klocka med fint märken än en bra klocka med fint märke?AndreasNo skrev:2556969Det är väl märket man betalar för.. har väl inte en klocka för att ha en klocka..har väl en klocka för att ha en fin klocka av fint märke? ..hmm
Linuus skrev:2556979Ja men varför betala en massa pengar för en "dålig" klocka med fint märken än en bra klocka med fint märke?![]()
![]()
Nja... Snarare varför betala för en fet kedja i silver när man kan få en fet kedja i guldAndreasNo skrev:2556993Varför betala massa pengar för en klen kedja i guld när man kan få en fet solid kedja i silver?..
Linuus skrev:2556964Alldeles för dyrt för vad man fårPå en Breitling kostar märket...
Rolex eller Omega gör fina klockor. (Fast min Certina slår ju allt)
Låt säga att man har gått till garaget en liten sväng bara för att titta till pärlan. Sedan börjar man spontan meka lite och innan man vet ordet av så är man oljig upp till öronen och har totalt glömt bort tiden. Vad är då smidigast, att stoppa ner de oliga tassarna i fickan för att gräva upp mobilen eller att ta sig en titt på armbandsuret?Wunder skrev:2557295Varför ha ett armbandsur när man har klocka på mobilen?
Jag fattar det inte.
Kommer aldrig bära armbandsur igen.
rust29 skrev:2556522Har du inte något vettigt att fundera över på jobbet?
Om folk har klocka, vilket som är bästa fikabrödet m.m.
Ses på party i morgon![]()
man har ju väggklocka i garaget dåEsquire skrev:2558267Låt säga att man har gått till garaget en liten sväng bara för att titta till pärlan. Sedan börjar man spontan meka lite och innan man vet ordet av så är man oljig upp till öronen och har totalt glömt bort tiden. Vad är då smidigast, att stoppa ner de oliga tassarna i fickan för att gräva upp mobilen eller att ta sig en titt på armbandsuret?
Jag skulle vilja ha en mobiltelefon i klockan, utan att klockan är stor som ett rymdskepp eller kostar muchos dineros. Inom fem år skulle jag kunna tänka mig att det finns en sån klocka på marknaden.
SonyEricsson har ju tagit ett första trevande steg i den riktningen även MBW-100 mest bara är en fjärrkontroll.
![]()
Och angående flightmode: Bah, pjosk, nymodigheter.![]()
Wunder skrev:2557295Varför ha ett armbandsur när man har klocka på mobilen?
Jag fattar det inte.
Kommer aldrig bära armbandsur igen.
Paradoxy skrev:2556302
Följdfråga: Är jag den enda som har klockan på högerarmen?
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|
![]() |
BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien
Platsen för BMW Motorrad In... |
![]() |
Strängnäs Bike Show den 30/8
Sista lördagen i augusti är... |
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |