Video Urban Supermoto!

Testa en riktig motardbana kanske? Detta är ju bara bristande omdöme, har inget med snygg mc-körning att göra:gnissla

Testa en riktig motardbana kanske? Detta är ju bara bristande omdöme, har inget med snygg mc-körning att göra:gnissla

Man kan göra både och. Det ska vara kul o åka hoj.

Är ju sådär man känner sig ibland. Man har bara lust att dra omkring och dampa ur helt som nån sorts mongounge. Motard måste vara optimalt för sånt!

Jag som redan nu går och velar hur jag ska göra till våren med fordonsparken :gnissla

Kul rulle iaf :)

Är ju sådär man känner sig ibland. Man har bara lust att dra omkring och dampa ur helt som nån sorts mongounge. Motard måste vara optimalt för sånt!

Jag som redan nu går och velar hur jag ska göra till våren med fordonsparken :gnissla

Kul rulle iaf :)

Klockren beskrivning " dra omkring och dampa ur helt som nån sorts mongounge" !! Ungefär så ser jag på de hela.

Klart att det är kul!... tills nån blir påkörd! Har man överskottsenergi kan jag rekommendera endurokörning!

Motard är hur kul som helst, men jag störde mig på att han verkade koppla upp den på relativt höga varv hela tiden? Registret blir onödigt kort på slangen då, men 690 SMC:n kanske inte har vridet för att gasa upp hojen på låga varv som KTM 660 hade?

Stark i botten är den, inga problem å slita upp den på 4an på låga :)

Skoj film!

Trodde absolut inte att jag skulle vara en moraltant, älskar ju GR..

Men det är skrämmande att se dom köra så i trafik när dom verkligen är kassa på att köra på bakhjulet. Kan ju gå riktigt illa :va

Öva och kom tillbaks med lite mer skoj!

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back