Video Urban Supermoto!

Testa en riktig motardbana kanske? Detta är ju bara bristande omdöme, har inget med snygg mc-körning att göra:gnissla

Testa en riktig motardbana kanske? Detta är ju bara bristande omdöme, har inget med snygg mc-körning att göra:gnissla

Man kan göra både och. Det ska vara kul o åka hoj.

Är ju sådär man känner sig ibland. Man har bara lust att dra omkring och dampa ur helt som nån sorts mongounge. Motard måste vara optimalt för sånt!

Jag som redan nu går och velar hur jag ska göra till våren med fordonsparken :gnissla

Kul rulle iaf :)

Är ju sådär man känner sig ibland. Man har bara lust att dra omkring och dampa ur helt som nån sorts mongounge. Motard måste vara optimalt för sånt!

Jag som redan nu går och velar hur jag ska göra till våren med fordonsparken :gnissla

Kul rulle iaf :)

Klockren beskrivning " dra omkring och dampa ur helt som nån sorts mongounge" !! Ungefär så ser jag på de hela.

Klart att det är kul!... tills nån blir påkörd! Har man överskottsenergi kan jag rekommendera endurokörning!

Motard är hur kul som helst, men jag störde mig på att han verkade koppla upp den på relativt höga varv hela tiden? Registret blir onödigt kort på slangen då, men 690 SMC:n kanske inte har vridet för att gasa upp hojen på låga varv som KTM 660 hade?

Stark i botten är den, inga problem å slita upp den på 4an på låga :)

Skoj film!

Trodde absolut inte att jag skulle vara en moraltant, älskar ju GR..

Men det är skrämmande att se dom köra så i trafik när dom verkligen är kassa på att köra på bakhjulet. Kan ju gå riktigt illa :va

Öva och kom tillbaks med lite mer skoj!

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...