Video Urban motocross city mayhem russia

Larse

Ny medlem
Gick med
3 Apr 2009
Ort
Hofors
Hoj
Gsxr 600 K7 stunt
Skön film enligt mig:tummenupp den vurpan ser inte direkt skön ut dock :crash
 
Gick med
21 Jan 2010
Ort
Vallentuna
Hoj
en av varje sort.
Haha, vilken jävla sopa!

Varför tycker ni (du och klubba) att han är en sopa? Han är ju tusen gånger bättre än dem som spelar in amatörfilmer här i Sverige. Jag har ju bara kört cross/enduro i 35 år så vad vet jag. Hur bra är ni själva "sopor"?:arsele
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Varför tycker ni (du och klubba) att han är en sopa? Han är ju tusen gånger bättre än dem som spelar in amatörfilmer här i Sverige. Jag har ju bara kört cross/enduro i 35 år så vad vet jag. Hur bra är ni själva "sopor"?:arsele

Vad gör han bra? :va
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Varför tycker ni (du och klubba) att han är en sopa? Han är ju tusen gånger bättre än dem som spelar in amatörfilmer här i Sverige. Jag har ju bara kört cross/enduro i 35 år så vad vet jag. Hur bra är ni själva "sopor"?:arsele

- I så fall vet du att en knöl precis i take off på rampen kickar upp bakhjulet. Det är en nobrainer.
 

l!ime

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2013
Ort
västerås
Hoj
yz 250
får känslan av att han kört lite cross då och då i ett grustag och nu tror han är oövervinnerlig.
 

Biddarn

Störst går först
Gick med
15 May 2008
Ort
Jönköping
Hoj
Ktm Exc500
Haha skön lirare. Vem har inte kört cross utanför banan å vet hur kul det är med naturhopp osv :yoparty

Synd att inte tjejen satte sig på sadeln. Då hade han fått mer bakåtlut och förmodligen klarat det as tuffa hoppet mitt i stan:yoparty
 

600cc

Sporthojsnörd
Gick med
30 Sep 2007
Ort
GBG
Hoj
FZR600
Det är tur att de har riklig tillgång till desinfektionsmedel i Ryssland :D
 

SkaD

Tvåhjulsburen sedan -2000
Gick med
3 Dec 2004
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 690 SMC-R -12
Varför tycker ni (du och klubba) att han är en sopa? Han är ju tusen gånger bättre än dem som spelar in amatörfilmer här i Sverige. Jag har ju bara kört cross/enduro i 35 år så vad vet jag. Hur bra är ni själva "sopor"?:arsele

Kör du inte bättre än sådär efter 35år så borde du ha satsat på någon annan sport för länge sen.
Sånna där hopp gör man bara som riktig nybörjare, och åkningen i övrigt skrek inte direkt kontroll.
 

Crash rider

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Cresent comfort 2013
Kör du inte bättre än sådär efter 35år så borde du ha satsat på någon annan sport för länge sen.
Sånna där hopp gör man bara som riktig nybörjare, och åkningen i övrigt skrek inte direkt kontroll.

Amatöråkare brukar ha en konstig ide om att de inte ska utvecklas utan kör i fel spår och sitter ner på sadeln varv efter varv.... år efter år!:fakta

körningen i filmen var både bra och dålig men jag vart lite impad över stoopien nerför trappen men annars så var det ju inte så bra + att köra bland folk och krascha som nån nybörjare är ju bara idiotiskt!:dummer

Med vänlig hälsning
 

Loccone

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Mar 2008
Ort
Sthlm
Hoj
Honda
Han körde i alla fall bättre än jag. Däremot undrar jag om han kommer att kunna använda handen i fortsättningen, med knogen skrapad in till benet. Det är därför jag försöker undvika personskador när jag kör, konvalescensen är så jävla jobbig:näsblod
 
Gick med
21 Jan 2010
Ort
Vallentuna
Hoj
en av varje sort.
Kör du inte bättre än sådär efter 35år så borde du ha satsat på någon annan sport för länge sen.
Sånna där hopp gör man bara som riktig nybörjare, och åkningen i övrigt skrek inte direkt kontroll.

Jag har inte sagt att jag gör sådär dåliga upphopp, alla kan ha en dålig dag, tror ändå att han är bättre än alla ni som klagar/gnäller och det är jag också....:yoparty:hihi:rock
 
Gick med
21 Jan 2010
Ort
Vallentuna
Hoj
en av varje sort.
Amatöråkare brukar ha en konstig ide om att de inte ska utvecklas utan kör i fel spår och sitter ner på sadeln varv efter varv.... år efter år!:fakta

körningen i filmen var både bra och dålig men jag vart lite impad över stoopien nerför trappen men annars så var det ju inte så bra + att köra bland folk och krascha som nån nybörjare är ju bara idiotiskt!:dummer

Med vänlig hälsning
:krama
 
Gick med
21 Jan 2010
Ort
Vallentuna
Hoj
en av varje sort.
Kör du inte bättre än sådär efter 35år så borde du ha satsat på någon annan sport för länge sen.
Sånna där hopp gör man bara som riktig nybörjare, och åkningen i övrigt skrek inte direkt kontroll.

Varför kopplar du min körning till honom? jag kan ju gissa mig till din, tror inte du hade vågat göra hälften av vad han gjorde??
:arsele
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Varför kopplar du min körning till honom? jag kan ju gissa mig till din, tror inte du hade vågat göra hälften av vad han gjorde??
:arsele

Nej, jag hade verkligen inte vågat gasa som den där idioten mellan folk och bilar.

Betyder det med automatik att jag är en sämre förare bara för att jag har mer självbevarelsedrift än en ärthjärna?

Själv tror jag i alla fall inte han är snabbare än mig runt valfri crossbana om det nu har någon betydelse... :va
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top