AndreasNo
Bannad
Nån som har varit på nå smaskiga ställen då?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Resultatet av föräldrarfri uppfostring...
Hur går en väktarkarriär att kombinera med denna hobby som bygger på olaga intrång?
Antingen jättedåligt eller jättebra skulle jag gissa...![]()
Hur går en väktarkarriär att kombinera med denna hobby som bygger på olaga intrång?
Antingen jättedåligt eller jättebra skulle jag gissa...![]()
Jovars, det är ett intresse som aldrig sinar. Framförallt militära objekt. När man hittar såna här inbjudande ingångar så leker livet:
UrbanTiger Exploitationurban_tiger exploration?någon som varit på något av hans "smaskiga" ställen?
![]()
Nu när han fått sig själv bannad så har han ju slutat vara forumhora.kan man exploitera honom mer än han redan är?![]()
![]()
Haha! Såklart! Nyfikenheten bedrar visheten. I Karlskogatrakten finns det ju en del kul också.Förstod väl att du höll på me såntdär![]()
Inte så jättespännande, det var en smal trappa ner, och där nere var det ett flertal stora rum, använt för lagring av något slag. Det fanns också en större ingång till samma rumssystem. Rummen är en del av ett större fort, som inte är i bruk längre.Perris, Vad fanns därinne ?![]()
Nyfiken ..
Kan jag rekommendera å det varmaste! Kanske inte i första hand ur ren UE-synpunkt, även om den innehåller många vackra bilder. Nej, Framför allt är det den oerhört inspirerande, detaljerade och begåvade texten om Sveriges ekonomiska historia under nittonhundratalet, skildrat utifrån ett flertal exempel på Svenska företagsöden och ett och annat politiskt misstag som gör boken högst läsvärd.Jag tror UE är ganska vänster så jag håller mig avvaktande men jag skulle kunna sträcka mig till att köpa de där böckerna om Övergivna Platser
http://www.jornmark.se
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden