Uppsala OPEN!!!!!

  • Thread starter Thread starter xx
  • Start date Start date
M:et skrev:
Det innebär att vi skjuter på det eller?
Vädret ser ju faktiskt stabilare ut i morgon.
Å andra sidan ska jag på krogen i kväll :rolleyes:

ääh du festar juh varje helg så det spelar väl ingen roll :D
 
M:et skrev:
Det innebär att vi skjuter på det eller?
Vädret ser ju faktiskt stabilare ut i morgon.
Å andra sidan ska jag på krogen i kväll :rolleyes:


:zpy Innebär att det inte blir krogen för min del i kväll tyvärr :6surkart

Men Robban styr upp allt i morgon då jag mår dåligt :(
Det är på grund av vädret vi flyttar racet till i morgon :fatta!

Tiderna gäller som förut

Tyvärr är det News festen nästa helg. Och det innebär att det är vinter "militäriskt sagt".....:kulspruta
 
Last edited:
xx skrev:
Men Robban styr upp allt i morgon då jag mår dåligt :(

Det är inget tåga i pojkarna nu förtiden! :rolleyes:

Låt tanten köra bilen och lägg dig själv i baksätet och kör raka spåret till banan. Ta med pläd och vilstol å iaf titta på racet - utan att lyfta ett finger.
 
Hoppas att det blir lite åka av imorgon, för det verkar inte blir nått ikväll... ;)
 
You wish... :( Det ser dåligt ut inför morgondagen.
 
JoS skrev:
You wish... :( Det ser dåligt ut inför morgondagen.
Nja, lite halvdåligt eventuellt (enligt UNT)..
Får väl se, borde gå med lite tur och mycket vilja. :hej
 
Ser lovande ut så här på morgon kvisten.
Jag kommer vara på Max kl 1145. Dock i bil tyvärr...

Dagens program:

Samling Max: 1145

Avfärd Max: 1200

Samling Örbyhusbadet: 1300

Avfärd Örbyhusbadet: 1330


Lottning kommer att ske i Örbyhus, så ska du vara med o köra så MÅSTE du komma dit.

Regler:


Allmänna regler:

Säkerhetsställ (skinn el goretex)
Hjälm
Handskar
Stövlar
Ryggskydd
Samt ett gott humör!!!

Stora klassen:

Kom med vad du vill. Enda kravet är att du ska köra med "hojen" från Örbyhus till race-plats.

Lilla klassen:

Max 1002cc.
Ingen överladdning (lustgas, turbo etc.)
Ingen förlängd sving eller wheeliebars.
Markfrigång minst 10cm. (kommer att mätas på plats)
Inget krav att du måste köra hojen till race-plats från Örbyhus i denna klass. Du får köra på släp om du vill.

Kostnad:

Stora klassen 201m: 100kr
Stora klassen 402m: 50kr
Lilla klassen 201m: 50kr
V-twin 201m: 20kr (vid intresse)
Motard 201m: 20kr (vid intresse) (kanske bara vill köra 50m. Dom e väl uppe i toppfarten 120 då...?? :D )


Ses på Tierp!!!
Hoppas det kommer många hojar o mycke publik!!!
 
Last edited:
Det lär väl knappast bli en finare dag den här hösten, det är tom. sol idag! :cool: ! Lite blåsigt bara, men det är bara att hålla i sig ordentligt :tummenupp
 
F-n :gråta det gick inte ihop sig tidsmässigt, jag som så gärna velat vara med.
Hoppas ni får en bra dag. :hej
 
Ja hoppas det blir lite folk som kommer! Om det blåser så torkar ju marken upp fortare så det är ju bara bra :)

Själv sitter jag och pluggar Unix och First Class (börjar nytt jobb om 1-2veckor så jag lär vara lite abitiös nu)

Ses På LÖRDAG om inte tidigare!
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top