Uppsala OPEN!!!!!

• Thread starter Thread starter xx
  • Start date Start date
Är det inte lite onödigt att ta det beslutet så tidigt? Det kan ju mycket väl lätta upp till 13:00.

Jag måste (tyvärr) säga att detta var bra (för min del) eftersom jag inte kunde idag plus att vädret är skit. Hoppas det blir bättre väder nästa helg och att man (och alla andra) kan då.

//B

På grund av att vissa har en bit att åka så tycker vi att det är bättre att blåsa av tidigare då det är rätt kyligt ute.
Vilket innebär att det tar tid för asfalten att torka.

Men när jag kollade på vädret i morse så såg det ut som om det regnade från Stockh. till Happaranda typ.

Så därför flyttas OPEN.

Tänk på mig som förberätt allt då :6surkart

Har bokat Tierp-stegpapper-sopsäckar-folk som vill hjälpa till-nummer lappar- mätplanka 1002cc

Ni förstår att det här inte är något jag ville göra (ställa in idag).

Någon som skall :öl i kväll :confused:

Jovisst förstår jag att det inte bara är jag som är besviken. Bara att hoppas på bättre väder nästa lördag. Att man blir besviken får du se som en form av uppskattning för att vi verkligen sett fram mot det här evenemanget. :hej

Det får bli en dag i verkstan i sällskap med en kaffetermos.

Radarbild kl. 08.30
nedarbörden rör sig österut, lagom till racestart kommer det att regna i hela uppland troligen. :fakta

Tråkigt för nästa helg jobbar jag natt, :mad:
jag får lösa det på något sätt :slicka

Bifogat

• 86616eebb300915a54ac753e89d196be.jpg
    86616eebb300915a54ac753e89d196be.jpg
    39.7 KB · Visningar: 161
ReDan skrev:
har långväga besök o allt, vad fan gör man i uppsala? :)
Domkyrkan, slottet, Gamla Uppsala, Linné(?)trädgården eller O'connors. Svårt val. :D

Bättre ett lyckat Uppsala Open än ett halvdant och nästan inge race pga regn och att det torkar för sakta. Vi får hoppas o hålla tummarna att nästa lördag blir KANON!!

/Carola

Ett litet tips på kvälls/eftermiddags sysselsättning...Brasa pilsner o en riktigt flottig pizza! O en schyst rulle kanske. Tjuv startade med brasan var så ivrig så jag åkte till örbyhus.. :kocko
Blev rätt blöt o rätt nedkyld men nu e det gossit! Inga funderingar på o köra racet imorgon såg ut som det skulle bli kanon väder då?

Nyheter
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden