Uppsala Motard

Ett tack till husan som hade lite uppvisning på västra ågatan, sysslomansgatan, och råbyvägen (Ca 2115) :tummenupp

det var nog jag som e skyldig till det tror ja,:yoparty det e svårt att hålla båda hjulen i marken hehe:yoparty :D

Vilken tur att de inte var kungsgatan du slangade på... för de får man absolut inte göra har ja hört... för o inte snacka om vaksalagatan!!!!:gnissla :tummenupp

för dom som inte förstod... IRONI dominerar mitt inlägg

Va? Är det någon som haft synpunkter? :va

Jo.. lite här o därrr... kingstreet var väl nämd tidigare i denna tråden bl.a... Fråga mig inte vilken sida bara:D

Dock bara det vanliga med killar o tjejer som inte gillar när vi gör reklam på ett snyggt sätt.....:tummenupp :yoparty :yoparty

Last edited:
Nån som ska ut och svina ikväll/em? Jag är på!

BTW. Någon som har eller känner till en 650 till salu- från 04 och nyare, billigt:tummenupp

Last edited:
Nån som ska ut och svina ikväll/em? Jag är på!

BTW. Någon som har eller känner till en 650 till salu- från 04 och nyare, billigt:tummenupp

Jag satt precis och tänkte samma tanke... Jag slutar typ 17-17:30 så jag träffas gärna någonstans vid 18-18:15.

Jonas, det var jag som morsade på dig häromdagen utanför flogsta, om du undrar va de va för idiot ;)

ja det har du rätt i då hade det blivit ett jävla liv hehe, blev tagen i fredags på mc donalds vid fyra mackarna, åkte ikapp med en audi på slangen, det va ju inte poppis hehe!:yoparty

Vilken tur att de inte var kungsgatan du slangade på... för de får man absolut inte göra har ja hört... för o inte snacka om vaksalagatan!!!!:gnissla :tummenupp

för dom som inte förstod... IRONI dominerar mitt inlägg

nja nästan men har köpt en till i reserv hehe:yoparty

Fått ihop den nu alltså?? :)

Last edited:
Åfan... vad slutade det med då? Vårdslöshet i trafik? Eller blev det värre??

Jonas, jodå, det såg jag :) Men ja visste inte om du visste vem du morsade på! Hehe. Jävulskt snygg båge föresten!:tummenupp

:yoparty :arsele 1500 för skymd nummer plåt :yoparty ja tok neka bakhjul, men dom hade film sa dom men ville ej visa mig filmen hehe

Åfan... vad slutade det med då? Vårdslöshet i trafik? Eller blev det värre??

Jonas, jodå, det såg jag :) Men ja visste inte om du visste vem du morsade på! Hehe. Jävulskt snygg båge föresten!:tummenupp

plantagen i kväll vid 20.00 hoppas de kommer nån motard

Last edited:
Back