Berättade du för nya ägaren på hur många ledder man kan köra den på??Triplen har hittat ny ägare och jag fick för mig att testa motard![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Berättade du för nya ägaren på hur många ledder man kan köra den på??Triplen har hittat ny ägare och jag fick för mig att testa motard![]()
Berättade du för nya ägaren på hur många ledder man kan köra den på??![]()
Givetvis, att färdas med hojen upponer är verkligen underskattat![]()
Ett tack till husan som hade lite uppvisning på västra ågatan, sysslomansgatan, och råbyvägen (Ca 2115)![]()
det e svårt att hålla båda hjulen i marken hehe
det var nog jag som e skyldig till det tror ja,det e svårt att hålla båda hjulen i marken hehe
![]()
![]()
Vilken tur att de inte var kungsgatan du slangade på... för de får man absolut inte göra har ja hört... för o inte snacka om vaksalagatan!!!!![]()
![]()

Va? Är det någon som haft synpunkter?![]()

det var nog jag som e skyldig till det tror ja,det e svårt att hålla båda hjulen i marken hehe
![]()
![]()
Nån som ska ut och svina ikväll/em? Jag är på!
BTW. Någon som har eller känner till en 650 till salu- från 04 och nyare, billigt![]()
Jag satt precis och tänkte samma tanke... Jag slutar typ 17-17:30 så jag träffas gärna någonstans vid 18-18:15.
okej, det funkar! 18 vid pumpen?
18:00 it is!AbsolutOBS! Jag kanske inte hinner tanka tills dess... men det löser vi
Nån som ska ut och svina ikväll/em? Jag är på!
BTW. Någon som har eller känner till en 650 till salu- från 04 och nyare, billigt![]()
Jonas, det var jag som morsade på dig häromdagen utanför flogsta, om du undrar va de va för idiot![]()
Vilken tur att de inte var kungsgatan du slangade på... för de får man absolut inte göra har ja hört... för o inte snacka om vaksalagatan!!!!![]()
![]()
för dom som inte förstod... IRONI dominerar mitt inlägg
Fått ihop den nu alltså??![]()
1500 för skymd nummer plåt
ja tok neka bakhjul, men dom hade film sa dom men ville ej visa mig filmen heheÅfan... vad slutade det med då? Vårdslöshet i trafik? Eller blev det värre??
Jonas, jodå, det såg jagMen ja visste inte om du visste vem du morsade på! Hehe. Jävulskt snygg båge föresten!
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |