Uppmaning om Blodgivning

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
Hej på er.

Vi i Uppsala kör med jämna mellanrum samling vid Pumpen (vår plats i stan där hojåkare samlas) och beger oss till Akademiskasjukhuset för blodgivning!

Vi blev denna gån 9 personer som dök upp.
Några för allra första gången.
Andra riktiga veteraner som kör på tid (det går att tävla i allt :hihi )

Så vi tänkte utmana samtliga "Mc grupper i Sverige" på att bli årets blodgivar stad på Sporthoj.com.

Gör så här.

Samla ihop folk en dag och bege er till er lokala blodtapp.
Lämna blod, ät mackor, drick kaffe å juice.
Ha det trevligt på denna udda träffplats och ta en samlingsbild på hela gänget.
Lägg ut den i denna tråd och rapportera till mig hur många ni blev!

Kör sedan detta enligt blodcentralens normer.
AffeR1 i Uppsala ansvarar för våra samlingar och vi körde i går (051020) och det vore kul om vi alla körde ungefär samtidig så det blir rejs varje gång!!!

Så sätt igång och slå våra 9 deltagare stort! :tummenupp

/Patrik

Lägger en länk från vår senaste träff.
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1715461&posted=1#post1715461
 
Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top