Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hur är det med den kontinentala "benhälsning till omkörda" då?
Inget som jag någonsin sett i Sverige... Och, jo. Jag HAR blivit omkörd ett flertal gånger.
En fråga bara hur gör ni när ni kör om en mc förare ? vill hälsa men det kan ju tas som en förolämpning. Jag strecket ut handen en gång, tittade i backspegeln men fick inget tillbaka.![]()
Omkörd motorcykel är att likställa med fyrhjuliga fordon. Håller hen inte undan sparkas vänster spegel lämpligen av under omkörning på bakhjulet.
En fråga bara hur gör ni när ni kör om en mc förare ? vill hälsa men det kan ju tas som en förolämpning. Jag strecket ut handen en gång, tittade i backspegeln men fick inget tillbaka.![]()
Jag har aldrig begripit mig på att man inte hälsar på varandra inom storstadsområdet, helt ologiskt! Ballfaktor kanske...![]()
Jag hälsar på alla hojåkare jag möter.
Av egen erfarenhet verkar det som att 40+are på såna där "dakar" hojar är de som hälsar minst av alla.
Blir alltid lika sur när de inte hälsar tillbaka
Första gången ja övningskörde med morsan på bönpallen mötte vi ett 30tal kromslädar och alla, jag repeterar ALLA hälsade glatt![]()
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |