uppklassningar

Nyteknik skrev:
Det är ganska plumpt att säga till någon man inte känner att han kör som en kratta. Speciellt om man inte har några egna resultat att glänsa med.

:7peta

Äh, dom har allt träffats och Ingmar har ju för bövlen kör ett helt ERF ;)

Nyteknik skrev:
Det är ganska plumpt att säga till någon man inte känner att han kör som en kratta. Speciellt om man inte har några egna resultat att glänsa med.

Jag håller med om att Striders ordval var lika smidigt som ett spett i röven när man ska skita men att man måste prestera egan resultat för att kunna ha relevanta synpunkter på andras körning eller vadsom är ju nonsens. Då kan vi ju sluta diskutera roadracing.

Goodstuff skrev:
att man måste prestera egan resultat för att kunna ha relevanta synpunkter på andras körning eller vadsom är ju nonsens. Då kan vi ju sluta diskutera roadracing.

Där håller jag med :tummenupp

Nyteknik skrev:

Och hur kan du sitta och diskutera MotoGp i en massa andra trådar? :rolleyes:

Nr:18 skrev:
Och hur kan du sitta och diskutera MotoGp i en massa andra trådar? :rolleyes:

Eftersom det är helt ok att diskutera - till och med kritisera - offentliga personer som Göran Persson, Carola och Nicky Hayden. Det är en annan och mer känsligare femma att vrida och vända på dina, mina eller Swedie:s egenskaper. Förstås.

Nyteknik skrev:
Eftersom det är helt ok att diskutera - till och med kritisera - offentliga personer som Göran Persson, Carola och Nicky Hayden. Det är en annan och mer känsligare femma att vrida och vända på dina, mina eller Swedie:s egenskaper. Förstås.
Kissing ass på forumägaren? :D

Varför skulle det vara fel att kritisera en medtävlare? Kan inte förstå att man måste ha egna resultat att glänsa med för att få påpeka hur nån annan kör? Mina ev. resultat gör ju inte att hans körning blir bättre? Resultat ger ingen automatisk rätt att vara lärare.

Kissing ass på forumägaren? :D

Varför skulle det vara fel att kritisera en medtävlare? Kan inte förstå att man måste ha egna resultat att glänsa med för att få påpeka hur nån annan kör? Mina ev. resultat gör ju inte att hans körning blir bättre? Resultat ger ingen automatisk rätt att vara lärare.

Det är som vanligt inte vad man säger utan hur man gör det som spelar roll.

Nyteknik skrev:
Strider skrev exakt det han menade, inget annat. Att det skulle vara fel sätt anser inte jag. Bättre att skriva det man menar än att gå som katten kring het gröt utan att få fram nåt konkret.

Nyteknik skrev:

Men du drar ju in den helt irrelevanta resultatdelen. Skriv att Strider var otrevlig istället.

Goodstuff skrev:
Men du drar ju in den helt irrelevanta resultatdelen. Skriv att Strider var otrevlig istället.
Prick på ollonet! :tummenupp

Strider är egentligen en otrevlig hjävel som kör långsammare än..... många! :D

Strider är egentligen en otrevlig hjävel som kör långsammare än..... många! :D

Jag tror det beror på hojen! Hur kunde annars du köra om MrBlind :hihi ett flertal gånger...!?

oscar skrev:
Jag tror det beror på hojen! Hur kunde annars du köra om MrBlind :hihi ett flertal gånger...!?
TACK!!!
Jag körde om mrBlind 2 gånger, sen vågade jag inte köra om honom flera gånger för han blev så arg att han hoppade av hojen :D

TACK!!!
Jag körde om mrBlind 2 gånger, sen vågade jag inte köra om honom flera gånger för han blev så arg att han hoppade av hojen :D

MrLind, jag vet en fin Rookie1000-hoj som är till salu. Hade ju kanske passat dig... :7peta :D

Goodstuff skrev:
... Skriv att Strider var otrevlig istället.

Det tycker inte jag att han var. Lika lite som du var otrevlig när du en gång myntade "spett i röven"-teorin om min körning så var Strider otrevlig när han sa att Swedie kör bra mycket fortare än vad det ser ut som . Swedie får väl acceptera att hans körstil ser lite hafsig ut för många av oss.

Förra året så skratta jag så jag grina åt en finne i SS600EM pga hans körstil, Det gick fort som fan men såg helt obegripligt ut...

Swedie får väl som alla andra acceptera att man får svar om man yttrar sig här?

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back