Uppklassade förare inför 2004, Lista

Chrille skrev:
Du har läkt bra då? Tycker det är dax att komma med lite skvaller om dig själv nu Patrik, du är ju något av en profil. Ska du behålla hojen iaf? Hur funkar kroppen, har rehaben gått så bra att du redan VET att du ska tävla nästa år?

Om uppklassningen säger jag som Gert Fylking "ÄNTLIGEN", men du hade ju kunnat vara smidigare med startnumret :brynad

Dessutom torde hojen vara i behov av en del baktrimming... Både chassie å motormässigt..

/B
 
valmers skrev:
Bra det, då kan du hålla ställningarna där. Själv ska jag övervara en dubbel trettioårsfest i mina uppväxttrakter.....nu gäller det att ladda för seriös spritförtäring igen, efter alla år i fjollkarlstad. Börjar med att lyssna på Meduza ikväll, så kommer nog de gamla takterna tillbaka.

Äntligen börjar den gamle Valmers vakna till liv igen.

Åk nu hem till mor och far ett par dagar innan festen, gå ut i garaget och dra av skynket från den gamle sure 240:in som välkonserverad står i garaget, eftersom du innerst inne visste att storstadsfjolleriet inte helt skulle utplåna spåren av finkelolja i blodet.

Ta en redi klunk ur dunken, smek med fingrarna över bakrutans Pioneer klistermärke, kolla så att de breddade plåtfälgarna inte har rostat, smek den hemmagjorda toningen på rutorna och konstatera nöjt att du gjorde ett bra jobb 1989: inga bubblor här inte!

Kanske tom en svag doft av de 47 olika wunderbaums som hänger i backspegeln finns kvar? Sitter den extramonterade varvräknaren fortfarande kvar på instrumentbrädan? Funkar belysningen i den fortfarande? Kommer du ihåg vilken sjå det var att dra ström från halvljuskontakten?

Känn efter i askkoppen om skolkortet på Ann-Marie fortfarande ligger kvar.
(Fan, ho va bra granner den tösa!)

Slå på tändingen, se hur den gamle Pioneer KEH5100 lyser upp kupén och "Bye Bye Johnny" vrålar i de feta 250 wattarna i bak. Glöm inte att du tog för klen kabel till slutsteget och att det gärna vill ryka lite från den.

Sätt dig nu i baksätet, tryck in en dubbel General-lös, dreck resten av dunken, somna, vakna igen och skrik: PESSEPAUS!!!!!!

Sen spyr du ner hela pojkrummet, farsan hotar med stryk och morsan säger att pöjken ä nog bara magsjuk. Nu är du redo för en rekorderlig fest - som dä va förr!

Ha män se, hat så sköj!
 
no1 med nr50 revolution skulle jag kalla det du no1 om du behöver klös i hojen nästa år för att hänga med känner jag än lirare i hässelby som kan porta din topp just din topp tror jag han skulle kunna göra en sponsordeal på. :rofl
 
moto-gg skrev:
no1 med nr50 revolution skulle jag kalla det du no1 om du behöver klös i hojen nästa år för att hänga med känner jag än lirare i hässelby som kan porta din topp just din topp tror jag han skulle kunna göra en sponsordeal på. :rofl

Hähä.. den var fin :) jag tipsar Lodnert... :rolleyes:

/B
 
Rubriken sa "uppklassade".. fast en del av dom som skriver i tråden kanske borde skrivit under rubriken "utklassade" ..iaf jag :crash :Bugar :rolleyes:
 
Hjälp!!!!!!!!

Vafan är detta? Jag skulle ju inte bli uppklassad... jag hade ju inte tillräckligt med poäng? Vad gör jag nu? Kan man köra NSB med en sur R1-99? Får jag vara med? Var är det minst trångt, std 600 eller NSB? Det gäller ju att inte bli utkvalad?
Problem, problem...
Magnus Moss
fd #22 R1000
 
No1 skrev:
Gamla pärlan är såld!!! :gråta (ångrar faktiskt att jag sålde den) och preppareringen av den nye är i full gång!!!

No1...

Ps! Hoppas bara att läkaren den 29 Oktober ger mig klartecken att rulla runt en bana även nästa år... Ds!

Gott att höra :)

Skulle du lyssna på honom om han sa nej då? ;)
 
Jalle skrev:
Äntligen börjar den gamle Valmers vakna till liv igen.

Åk nu hem till mor och far ett par dagar innan festen, gå ut i garaget och dra av skynket från den gamle sure 240:in som välkonserverad står i garaget, eftersom du innerst inne visste att storstadsfjolleriet inte helt skulle utplåna spåren av finkelolja i blodet.

Ta en redi klunk ur dunken, smek med fingrarna över bakrutans Pioneer klistermärke, kolla så att de breddade plåtfälgarna inte har rostat, smek den hemmagjorda toningen på rutorna och konstatera nöjt att du gjorde ett bra jobb 1989: inga bubblor här inte!

Kanske tom en svag doft av de 47 olika wunderbaums som hänger i backspegeln finns kvar? Sitter den extramonterade varvräknaren fortfarande kvar på instrumentbrädan? Funkar belysningen i den fortfarande? Kommer du ihåg vilken sjå det var att dra ström från halvljuskontakten?

Känn efter i askkoppen om skolkortet på Ann-Marie fortfarande ligger kvar.
(Fan, ho va bra granner den tösa!)

Slå på tändingen, se hur den gamle Pioneer KEH5100 lyser upp kupén och "Bye Bye Johnny" vrålar i de feta 250 wattarna i bak. Glöm inte att du tog för klen kabel till slutsteget och att det gärna vill ryka lite från den.

Sätt dig nu i baksätet, tryck in en dubbel General-lös, dreck resten av dunken, somna, vakna igen och skrik: PESSEPAUS!!!!!!

Sen spyr du ner hela pojkrummet, farsan hotar med stryk och morsan säger att pöjken ä nog bara magsjuk. Nu är du redo för en rekorderlig fest - som dä va förr!

Ha män se, hat så sköj!

Bilen var en 900 Turbo -81. Annars stämde det på pricken....
 
valmers skrev:
Nu har även du hädat Den Store Eddie, må du brinna i.....Velinga.

EMR, Eddie Meduza Racing, består av:

Jalle - President & CEO (Rider)
Chrille - Junior Vice President (Rider)
valmers - Senior Vice President (oklar funktion i teamet)

COOOLT, men,,,, gå å klepp däj din långhårte jävel..........
 
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Back
Top