Uppkörning utan lektioner?

gringoo skrev:
Nja riktigt så illa är det nog inte. Jag har ju kört bil i typ ett år nu och kan köra bra i trafiken. Sedan så har ja åkt mycket motorcykel så att ja kan ju manövrera den bra osv. Får hoppas att de går bra.
jag har kör bil i 15 år och det är inte bara att sätta sig på hojen köra

<<<Andreas>>> skrev:
Det e ju tiden från det du beställer tid tills det du skall köra upp som du kan välja att köra på skola.... Det förlänger ju inte kötiden du får vänta!!!!
Men skulle jag kugga så självklart så får jag vänta ca: 14dag - 1mån.....
Men det e ju sånt som jag får leva om det nu händer!!!
minst 6 v i örebro

HEy Gringooo ... säger så här ..! -- 1 körlektion kostar minst 800:- heh .. hmm hur många uppkörningar får du för det ?? ... bara o testa tills det går ju .. blir betydligt billigare .. Spelar ju ingen roll om du tagit 100 körlektioner .. så kan dom ju kugga dog för va fan som helst .. om dom vill Yo ..

Rally_KAlle skrev:
HEy Gringooo ... säger så här ..! -- 1 körlektion kostar minst 800:- heh .. hmm hur många uppkörningar får du för det ?? ... bara o testa tills det går ju .. blir betydligt billigare .. Spelar ju ingen roll om du tagit 100 körlektioner .. så kan dom ju kugga dog för va fan som helst .. om dom vill Yo ..
Ja ja vet. Ja ska inte ta nån lektion. Ja kämpar på istället... men ja är nästan säker på att ja klarar det nästa gång. Jag kuggade på att jag bara använda backspeglarna och aldrig vände mig om.... men nu vet jag att man måste det.

gringoo skrev:
Ja ja vet. Ja ska inte ta nån lektion. Ja kämpar på istället... men ja är nästan säker på att ja klarar det nästa gång. Jag kuggade på att jag bara använda backspeglarna och aldrig vände mig om.... men nu vet jag att man måste det.
Aj aj aj, har tagit 1 lektion, klarade mig på det :) Han sa dock också att jag skulle vrida på huvudet som om jag vore lite vrickad :P

Se till så du hinner titta överallt, kör lite lugnare om du behöver :) Mer tur på nästa uppkörning och framför allt LYCKA TILL! :tummenupp

Väntar på att få höra dina resultat :) Trevligt med folk som försöker själva, visar på lite äkta drivkraft bland ungdommar! :)

gringoo skrev:
Så kan det gå.... :7peta .....lycka till nästa gång och ta det bara lugnt å fint och planera körningen ....ha koll så går det bra :tummenupp

tassen skrev:
Så kan det gå.... :7peta .....lycka till nästa gång och ta det bara lugnt å fint och planera körningen ....ha koll så går det bra :tummenupp
ajjemen..... jag ska kolla runt med huvet fan överallt nästa gång. Som nån vrickad galning.

Nejvbie skrev:
Aj aj aj, har tagit 1 lektion, klarade mig på det :) Han sa dock också att jag skulle vrida på huvudet som om jag vore lite vrickad :P

Se till så du hinner titta överallt, kör lite lugnare om du behöver :) Mer tur på nästa uppkörning och framför allt LYCKA TILL! :tummenupp

Väntar på att få höra dina resultat :) Trevligt med folk som försöker själva, visar på lite äkta drivkraft bland ungdommar! :)
tackar tackar. Men på den lektionen sa dom väl det mesta man ska tänka på? jag hade ju typ ingen aning om hur man ska göra riktigt. Fast inspektören gillade mina motogp svänger i 70 på landsväg hahaha.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT