Ja visst är vigringoo skrev:Haha gött de! Klart jag berättar hur det gick. Alla är så trevliga här

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja visst är vigringoo skrev:Haha gött de! Klart jag berättar hur det gick. Alla är så trevliga här
gött som fan.... haha... helvete va långt de känns till 24e juni dåNejvbie skrev:Ja visst är viSjälvklart stöttar man sina medmänniskor!
![]()
jag har kör bil i 15 år och det är inte bara att sätta sig på hojen köragringoo skrev:Nja riktigt så illa är det nog inte. Jag har ju kört bil i typ ett år nu och kan köra bra i trafiken. Sedan så har ja åkt mycket motorcykel så att ja kan ju manövrera den bra osv. Får hoppas att de går bra.
minst 6 v i örebro<<<Andreas>>> skrev:Det e ju tiden från det du beställer tid tills det du skall köra upp som du kan välja att köra på skola.... Det förlänger ju inte kötiden du får vänta!!!!
Men skulle jag kugga så självklart så får jag vänta ca: 14dag - 1mån.....
Men det e ju sånt som jag får leva om det nu händer!!!
Gick det inge bra?gringoo skrev:gött som fan.... haha... helvete va långt de känns till 24e juni då![]()
Jädrar =/ Det var ju ett tag det! Ring runt o se efter återbudstider!gringoo skrev:gött som fan.... haha... helvete va långt de känns till 24e juni då![]()
Ne ja vet. Det var rätt mycket att tänka på.nattvakten skrev:jag har kör bil i 15 år och det är inte bara att sätta sig på hojen köra
Nepp. Ja missade 2 av 8...... bland annat så glömde ja att vända mig om när vi korsade en cykelbana.... döda vinkeln osv.Micke.N skrev:Gick det inge bra?
Japp de ska jag göra. Men ja vill helst inte köra upp typ 50 mil bort i en stad jag aldrig sett....Nejvbie skrev:Jädrar =/ Det var ju ett tag det! Ring runt o se efter återbudstider!
Ja ja vet. Ja ska inte ta nån lektion. Ja kämpar på istället... men ja är nästan säker på att ja klarar det nästa gång. Jag kuggade på att jag bara använda backspeglarna och aldrig vände mig om.... men nu vet jag att man måste det.Rally_KAlle skrev:HEy Gringooo ... säger så här ..! -- 1 körlektion kostar minst 800:- heh .. hmm hur många uppkörningar får du för det ?? ... bara o testa tills det går ju .. blir betydligt billigare .. Spelar ju ingen roll om du tagit 100 körlektioner .. så kan dom ju kugga dog för va fan som helst .. om dom vill Yo ..
Aj aj aj, har tagit 1 lektion, klarade mig på detgringoo skrev:Ja ja vet. Ja ska inte ta nån lektion. Ja kämpar på istället... men ja är nästan säker på att ja klarar det nästa gång. Jag kuggade på att jag bara använda backspeglarna och aldrig vände mig om.... men nu vet jag att man måste det.
Så kan det gå....gringoo skrev:Ja ja vet. Ja ska inte ta nån lektion. Ja kämpar på istället... men ja är nästan säker på att ja klarar det nästa gång. Jag kuggade på att jag bara använda backspeglarna och aldrig vände mig om.... men nu vet jag att man måste det.
ajjemen..... jag ska kolla runt med huvet fan överallt nästa gång. Som nån vrickad galning.tassen skrev:Så kan det gå.........lycka till nästa gång och ta det bara lugnt å fint och planera körningen ....ha koll så går det bra
![]()
tackar tackar. Men på den lektionen sa dom väl det mesta man ska tänka på? jag hade ju typ ingen aning om hur man ska göra riktigt. Fast inspektören gillade mina motogp svänger i 70 på landsväg hahaha.Nejvbie skrev:Aj aj aj, har tagit 1 lektion, klarade mig på detHan sa dock också att jag skulle vrida på huvudet som om jag vore lite vrickad
![]()
Se till så du hinner titta överallt, kör lite lugnare om du behöverMer tur på nästa uppkörning och framför allt LYCKA TILL!
Väntar på att få höra dina resultatTrevligt med folk som försöker själva, visar på lite äkta drivkraft bland ungdommar!
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden