gick inge vidare! grejade gvn rätt bra åt båda hållen.. bromsninge från 50 gick bra... körde vidare till banan och körde igenom den ganska lugnt i ös regnet... när jag kom till uppkörnings gubben som var lugn å schysst sa han typ det är väll ingen semester åkning eller? Han tog dock ingen tid...Körde lugnt å kontrollerat på strax över 20 kanske... Åsså ville han att jag skulle köra igen, körde lite fortare, och när jagk om till inbromsningen råkade jag låsa bakhjulet och fick lite ställ, dock dit man skulle för undanmanövern så jag hamnade ju på rätt ställe

, vi får nog avbryta här sa han
Men men, bara ta nya tag. ska gå via körskolan nu å låna doms hoj och ska ta några lektioner...
Kan tillägga att min kompis som kört cross och moped hela sitt liv kuggade sig på garagevändningen, för att han innte hade cykeln rak när han kom ut u svängen eftersom han stod upp på cykeln...
aja jag däppar inte ihop för detta, kan ju skylla på regnet

aldrig kört i regn förut... och har klarat banan galant förut, konstiga är att han inte lät mig fortsätta efter första gången för då känndes det ju kontrollerat även om lite segt, men det var ju ös regn så....