Uppkörning idag NERVÖS!

wahlan

Sporthojsnörd
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
K7
Någon mer som har uppkörning idag?

Fy vad nervös jag är, det regnar också shit!
Det blir väll att man fegar lite på 70 o 90 broms för att det regnar.

Varför måste man vara nervös???? :4skrika

//nomolas

Man är nervös, det hör till. Det är ungefär som att ha en polis liggandes precis bakom när man är ute och kör :)

Försök bara köra som vanligt, så skall du se att det går bra. :tummenupp

Tom skrev:
Man är nervös, det hör till. Det är ungefär som att ha en polis liggandes precis bakom när man är ute och kör :)

Försök bara köra som vanligt, så skall du se att det går bra. :tummenupp

ja man är väll det, får försöka lugna mig lite.
Jag har aldrig bromat 90 bromsningen i regn någon gång, är det mycket stor skillnad? :confused: :va

//nomolas

nomolas skrev:
Jag har aldrig bromat 90 bromsningen i regn någon gång, är det mycket stor skillnad? :confused: :va

//nomolas
ja, nita inte lika hårt för då ligger du i backen, de bör du tränat på innan idag *skrämmas*

En annan fick framhjulssladd i 90 när det va torrt ute, fast fick chansen o göra om o då gick de bra.

nomolas skrev:

//nomolas

Jag hade aldrig gjort 90-bromsningen överhuvudtaget innan uppkörningen. Det gick bra i alla fall (trots regn). Ta det lugnt bara så ordnar det sig. Lycka till!

Visst är det du som går teknik och känner Limpan?

Jäjä, lycka till för tusan! Jag har uppkörning imorgon och är redan nervös :rolleyes:

Jävla väder du fick! Jag som tänkte upp på banan sen och öva det sissta sen också..

Mvh, Stefan

Hehe alltid kul med uppkörning, man står där önskar att man hade en öl i handen för svalka nerverna - fast det är väl kanske inte så passande :brinnerup

Lycka till, här har det iaf. slutat att regna.

mankan skrev:
Jag hade aldrig gjort 90-bromsningen överhuvudtaget innan uppkörningen. Det gick bra i alla fall (trots regn). Ta det lugnt bara så ordnar det sig. Lycka till!

nu känns det genast lite bättre :)

steffo skrev:
Visst är det du som går teknik och känner Limpan?

Jäjä, lycka till för tusan! Jag har uppkörning imorgon och är redan nervös :rolleyes:

Jävla väder du fick! Jag som tänkte upp på banan sen och öva det sissta sen också..

Mvh, Stefan

stämmer bra det! :tummenupp Du går väll också teknik?

Det gick skit! Blöt och jävligt var de!

Började med en säkerhetskontroll klarade den bra, och sen garagesvängen klarade den också bra, sen 50 bromsning som jag ocskå klarade hyfsat bra. Sen till serpentinbanan som jag inte klarade bra :( När jag skulle bromsa och göra undanmanövern så låste sig framhjulet, men jag fick en chans till men då var jag för feg på bromsen istället. Skit surt :huvet Men vafan det är väll bara att ta nya tag. Hoppas det inte regnar nästa gång, regn är inte roligt :huvet :mad:

Häng inte läpp (lättare sagt än gjort antar jag :( ), gjort är gjort. :6surkart Mailbomba John Poolman och be om bättre väder härnäst. :)

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti