Uppkörning idag NERVÖS!

Tjet skrev:
Häng inte läpp, gjort är gjort. :6surkart Mailbomba John Poolman och be om bättre väder härnäst. :)

Mm, ska göra det. För det tråkiga är ju att man klarat den banan väldigt bra på torrt väglag. Men som sagt det är ju bara att ta nya tag! Nästa gång SKA jag klara det!

jag ska köra upp på en bmw 850r. Kan man bara stå på på bromsen då? den har ju ABS-bromsar?

jag har ju aldrig haft nån lektion när de har regnat så de är inte så lätt att träna på...

Mark ska köra på torsdag! Enl. prognos blir det MED regn för mig med :huvet

synd :( men det är bara att ta nya tag, skulle vara kul när du får ut din hoj på gatan :tummenupp (bor ju oxå i gävle skriver 8:de)

Mark skrev:
jag ska köra upp på en bmw 850r. Kan man bara stå på på bromsen då? den har ju ABS-bromsar?

jag har ju aldrig haft nån lektion när de har regnat så de är inte så lätt att träna på...

Mark ska köra på torsdag! Enl. prognos blir det MED regn för mig med :huvet

Tror inte du får använda ABS-bromsarna tyvärr. Har för mig att dom går att koppla ur på BMWs hojjar.

Starstriker skrev:
Tror inte du får använda ABS-bromsarna tyvärr. Har för mig att dom går att koppla ur på BMWs hojjar.

Jo, man får övningsköra och köra upp på hoj med abs, hur dumt det än kan låta. Personlingen så tycker jag att det borde vara ett krav att det ska göras utan abs, det är trots allt rätt stor skillnad..

Torska min uppkörning idag med pga. bromsningen i serpentin..... bromsa 5 meter innan. Sen gjorde jag om den och blåste omkull en kona hårfint.

Ha det gött hej sa han... t34t9u#Ä''ÄÖĤ%*TY_¤%

3st som kuggade på grund av regn igår.. jag med.. vågade inte släppa på ordentligt i serpentinen..

Varför jag tar upp den här tråden igen är för att jag har ny uppkörning på måndag, och då ska jag f*n klara det här!!!! Hoppas på torrt underlag :D Är inte alls lika nervös som förra gången heller. Nu hoppas jag bara på att jag får en bra uppkörningssnubbe.

På Måndag SKA jag klara det!!!!! :banana :fyllisar

Jag klarade det!!!!!

Känns bara så j*vla skönt nu! :yoparty

Uppkörningskillen var helgrym, han var lugn och hade humor som lugnade en :tummenupp Körde upp i måndags och klarade det sen dess har jag kört 30 mil :gnissla
Men usch vad ont i ryggen jag har nu (lite ovan att åka så långt) :D

Men det är så jäkla roligt!!! Ska nog ta en tur nu :)

//nomolas - Lyckligast av alla just nu! :banana :banana :banana :banana

nomolas skrev:
Jag klarade det!!!!!

Känns bara så j*vla skönt nu! :yoparty

Uppkörningskillen var helgrym, han var lugn och hade humor som lugnade en :tummenupp Körde upp i måndags och klarade det sen dess har jag kört 30 mil :gnissla
Men usch vad ont i ryggen jag har nu (lite ovan att åka så långt) :D

Men det är så jäkla roligt!!! Ska nog ta en tur nu :)

//nomolas - Lyckligast av alla just nu! :banana :banana :banana :banana

GRATTIIIIIS! önskar att jag kunde få uppleva det snart också! Men men vad har du för hoj?

Tom skrev:
Man är nervös, det hör till. Det är ungefär som att ha en polis liggandes precis bakom när man är ute och kör :)

Försök bara köra som vanligt, så skall du se att det går bra. :tummenupp

köra som vanligt med polisen där bak e du helt :kocko eller :rolleyes:

:hihi :hihi :hihi
:)

uggla skrev:
GRATTIIIIIS! önskar att jag kunde få uppleva det snart också! Men men vad har du för hoj?

Tack :) JO ta det så fort som möjligt nu, för det är en underbar känsla :tummenupp

Jag har en Honda NS125F har en bild bilder här om du vill se :)
viewphoto.php

nomolas skrev:
Tack :) JO ta det så fort som möjligt nu, för det är en underbar känsla :tummenupp

Jag har en Honda NS125F har en bild bilder här om du vill se :)
viewphoto.php

Grattis grattis :banana

Som sagt....din hoj ser inte ut att gå så snabbt utan kedja.... :rofl

BusNicke skrev:
Grattis grattis :banana

Som sagt....din hoj ser inte ut att gå så snabbt utan kedja.... :rofl

Hehe sant, har köpt ny kedja idag :) den förra var olika sliten så hojen studsade lite när mankörde ungefär :P Nu går den fin fint :yoparty
YEEES nu klarnar det upp ska ut och glida lite nu :)

// nomolas :fyllisar

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...