Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
mossen skrev:Men SLUUUTA nu för satan!
Ska köra upp snart....blir ju nervös av era historier...![]()
Sumpan skrev:Har ingen tabbe själv men en klasskompis som körde upp för A1 kortet tar nog priset.
Han kom fram till en typ av rondell där man först körde in och sen lämnade företräde i rondellen. Kontrollanten sa till honom att svänga vänster, med påföljd att kompisen skiter i rondellen och kör på VÄNSTER sida om refugen vid rondellen och in på gatan till vänster. Han blev tillsagd att stanna samtidigt som han såg kontrollanten ta den "rätta" vägen genom rondellen.
Han blev kuggad!!
HAHAHAHA!!!! Skulle vilja bli uppkörningskontrollant, fan vad mycket roliga saker man skulle se.mossen skrev:Men SLUUUTA nu för satan!
Ska köra upp snart....blir ju nervös av era historier...![]()
HanneZ skrev:Fick framhjulssladd på 90 bromsningen, fick göra om och andra gången fick det bra!
.
Mkt riktigt vid uppkörningen...så kände jag på oket som man ska...och det satt löst! Jag log mot kontrollanten och sa -"japp sitter fint det här!"
och lossades inte om någonting.
Började med landsvägskörningen...ligger i runt 95 km/h och han säger åt mig att svänga höger in på nästa avtagsväg. Lugn tänker jag...vet precis vilken grusväg det är...inga problem...och drar ner rullen lite mera. Konstigt att han fortsätter tjata i luren tänker jag...för det gör han...intensviare o intensivare. -"Höger...HÖGER...HÖGER...SVÄNG HÖGER". Han e juh helt :kocko tänker jag. Sedan slår det mig att jag inte gett tecken på att jag fattat
vänder mig om och nickar o gör
$noop skrev:HAHAHAHA!!!! Skulle vilja bli uppkörningskontrollant, fan vad mycket roliga saker man skulle se.

Sumpan skrev:Har ingen tabbe själv men en klasskompis som körde upp för A1 kortet tar nog priset.
Han kom fram till en typ av rondell där man först körde in och sen lämnade företräde i rondellen. Kontrollanten sa till honom att svänga vänster, med påföljd att kompisen skiter i rondellen och kör på VÄNSTER sida om refugen vid rondellen och in på gatan till vänster. Han blev tillsagd att stanna samtidigt som han såg kontrollanten ta den "rätta" vägen genom rondellen.
Han blev kuggad!!

. Manöverprovet gick bra också, har för mig jag körde den på 19.06. 
dock var min kusin med på samma uppkörning körde upp för lätt Mc, han bromsade ikull sig 2 gånger manöver banan. Men det verkar som uppkörningssnubben var på bra humör denna dagen för samtliga som körde upp klarade lappen. 
Då kommer vi in på en 30-sträcka 07:00 - 17:00, hade ingen aning om vad klockan var, så jag fes i 30 bakom kontrollanten.cubic skrev:Kontrollanten blir så överrumplad av min inbromsning så han kör om mig, och jag hängde på!![]()
Ja, tänk om alla kontrollanter skulle vara som han!!
Stads- och landsvägskörningen var inga som helst problem och på det hela tyckte han att jag "gett ett säkert intryck".
|
|
Nordic Sport & Event sammanfattar 2025 års GGN
Pressrelease; Visby, 2025-1... |
|
|
2026 års YAMAHA XSR900 GP
Yamahas Sport Heritage-seri... |
|
|
Yamaha firar 70 år med klassiska Supersport-färger
Yamaha Motor firar sitt 70-... |
|
Smarta garageprylar från IVON!
IVON motorcykellyft, 450 ki... |
|
|
|
Med ny V-twin och monocoque-ram
Ducati presenterar nya Hype... |
|
|
Slutstrid i MotoGP
MotoGP-säsongen börjar lida... |
|
|
CFMOTO V4 SR-RR
CFMOTO presenterade sitt pr... |
|
|
Honda V3R 900 E-Compressor
Honda V3R 900 E-Compressor ... |
|
|
Indian Concept Girder – En framtidsvision?
Indian Concept Girder är en... |
|
|
Yamaha R7 får stor uppgradering!
Yamaha R7 får en nängd uppg... |