Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hör med Swedie.Chulan skrev:hej någon som vet vart man kan få tag på uppfällningsbar regplåt
sandstream skrev:Förklarar för en okunnig: Varför vill man kunna fälla upp registreringsskylten?
Chulan skrev:hej någon som vet vart man kan få tag på uppfällningsbar regplåt
Oftast för att flarnen som äger hojen missuppfattat svensk lagstiftning på flera grundläggande punkter.sandstream skrev:Förklarar för en okunnig: Varför vill man kunna fälla upp registreringsskylten?
Nja, då vill du nog ha en nedfällningsbar.Johan skrev:Vill också ha, om man inte tänker MC-relaterat så finns en fet marknad för såna i Stockholmsområdet inom kort (vild gissning)
Att fälla upp innebär väl i klartext att den fälls in under cutsen och på min hoj innebär det att den blir smutsigaregonzo skrev:Så att den inte blir smutsig.
http://mannsmotorsports.com/fastags/Chulan skrev:hej någon som vet vart man kan få tag på uppfällningsbar regplåt
Knutten-72 skrev:
snälla var lite tydligare hur menar du nuvalmers skrev:Oftast för att flarnen som äger hojen missuppfattat svensk lagstiftning på flera grundläggande punkter.
sandstream skrev:Att fälla upp innebär väl i klartext att den fälls in under cutsen och på min hoj innebär det att den blir smutsigare![]()
enhjuling skrev:
Vad skulle det spela för roll om de gjorde det?StephanD skrev:Kamerorna fotar ju inte bak vad jag vet.
/S
Chulan skrev:hej någon som vet vart man kan få tag på uppfällningsbar regplåt
tassen skrev:varför överhuvudtaget bry sig, ta bort skylten, kostar bara 400:- i böter...., ironi mod off....
Hej. Länge sen. Visste inte om du sett tråden men jag gillar din enkla, billiga lösning på infällbar skylt så att...tassen skrev:tanklock från en volvo,lite svetsjobb, 40:-, kardborre fäst på skylten- 10:- i material,eller varför överhuvudtaget bry sig, ta bort skylten, kostar bara 400:- i böter...., ironi mod off....
gonzo skrev:(den inte blir smutsig.
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick
Foto: Bilprovningen Nu ä... |
|
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman, Transpo... |
![]() |
Idag inleds nationella potthålsveckan
I år äger Nationella Potthå... |
![]() |
Nationella Potthålsveckan 1-7 maj
Det är återigen dags för Na... |
![]() |
Motorcykelns Dag 3 maj
Den 3 maj är det Motorcykel... |
Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel
Foto: Bilprovningen Våre... |
|
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |
![]() |
Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
En liten påminnelse om året... |
![]() |
2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!
Nu är det bara två månader ... |
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |