uppfällningsbar regplåt

Status
Ej öppen för fler svar.
Matterunken skrev:
Ta och modda en solenoid från en startmotor och bygg en egen för sjutton....

den drar väll skit mycket ström och är inte gjord för att hålla uppe den hela tiden? har du testat?

jag har testat och det funkar inte speciellt bra.. ska komma upp bilder på min elektroniska uppfällningsanodning runt den 15 december..
innan hinner jag bara helt enkelt inte så slipper jag fler PM om detta..
(kvittar hur onödigt och mycket man fick här på sporthoj, folk vill endån ha en ;))

Hur svårt kan det vara? Du kapar läppen, sätter på 1-2 gångjärn och sen sätter du på en haspel av nått slag under. Sen är det bara att fälla bak skylten.

snacka om att lägga ner en massa tid på skit....
Skaffa ett jobb, spara 4oo-1000 i månaden på böteskontot....växupp å sluta larva er, torskar man för något så är det bara att betala, :7peta

Men snälla, kan inte någon förklara varför i hela friden man behöver ha en fällbar registreringsskylt?

valmers skrev:
Men snälla, kan inte någon förklara varför i hela friden man behöver ha en fällbar registreringsskylt?
För att utföra civil olydnad mot ett projekt man inte fick va med och rösta om trots att det påverkar en i högsta grad.

Johan skrev:
För att utföra civil olydnad mot ett projekt man inte fick va med och rösta om trots att det påverkar en i högsta grad.
Antar att du pratar om "trängselavgifter", men det gäller ju bara i Stockholm. Alla andra då, varför i hela friden skall de fälla skylten?

Den här tråden är förstörd. De som har ett seriöst svar kan kontakta trådskaparen via PM.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 – ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph