Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
skoteridioten skrev:Man är aldrig på fyllan?![]()
Men just ja, det är ju bara att stoppa i sim-kortet från min telefon idag och köra vidare, om man skaffar en beggad telefon, eller??
Går det att hitta så billigt utan abb? Eller tänkte du med abb?skoteridioten skrev:En K750i för två papp är väl helt ok? Om den inte är låst dvs...
Blomquist #14 skrev:Går det att hitta så billigt utan abb? Eller tänkte du med abb?
Totalpriset blir en näve kronor med andra ord.M.G.F skrev:Med abonnemang kan man få den för under 1000-lappen hos Vodafone... Men sedan får man deras jävla svettiga menyer på köpet...![]()
http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/201391/detailsR1 Uffe skrev:Jag och sambon köpte förre veckan var sin NOKIA 6101 http://se.pricerunner.com/phones/mobile-phones/361817/details vi är helt klart nöjda kan man lätt säga, tyvärr ligger den 4 kr över din budget
Verkar vara lite dyrt för en telefon med helt kass kamera och som inte ens har GPRS...skoteridioten skrev:
Blomquist #14 skrev:Går det att hitta så billigt utan abb? Eller tänkte du med abb?
M.G.F skrev:Var då och med vilket abonnemang???
Trodde du menade ny.skoteridioten skrev:Kolla blocket...
Samsung SGH-X640 verkar ju rätt schysst annars..
Blomquist #14 skrev:Trodde du menade ny.
grömpa skrev:blocket och köp ett abonemang.
Borde inte vara helt omöjligt.M.G.F skrev:Nähädu... Det kan du fetglömma. Möjligtvis finns det någon stulen för 2000:- men normalt sett inte ens under 2500:-. Godafton.
Nöjer man sig med den mottagning som Comvic/Vodafones nät ger så kan man mycket väl köra på abb och få faktura hem. Kanonbekvämt och allt. Vill man däremot åt Telias nät (vilket ÄR bäst) så är det kontantkort som gäller och då Halebop som är billiga. Telia själva har nämligen inte fattat att dom tappar kunder när dom tar betalt som svin...Kay skrev:Varför köra med kontantkort idag när det finns så billiga abonnemang som det gör?
Blomquist #14 skrev:Borde inte vara helt omöjligt.
Har en polare som jobbar inom branschen och han erbjöd mig en ny utan abb för 2500. Aningens specialpris men inget skumt så en beggad för 2k borde gå att finna med kvitto.
Tror dom är riktigt bra hur som helst, flera polare som är nöjda.![]()
Tänkte på K750'n.M.G.F skrev:Jag jobbar också inom branschen och någon D500 för 2500:- får man inte hur som helst. Sedan beror det på vilket bolag man jobbar för också, då jag jobbar för ett lite mindre bolag har vi inte samma möjligheter till bra priser på mobiler som många andra har. Framför allt när operatören är egen i Vodafones nät.
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |