Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Säkerligen helt korrekt Kay!Kay skrev:Blomquist: Stor skilnad på Voda och Comv's nät... Vodafone har överlägset bättre täckning.
Och varför inte fler snikar in sig på Telias när känns lite märkligt.M.G.F skrev:Som det ser ut i branschen idag:
TELIA - Dyrast, bäst täckning ovanför Stockholm, lever på sitt uråldriga monopol.
Vodafone - Inte billigast, inte dyrast bättre täckning än Tele2/Comviq fler tjänster än Telia.
Tele2/Comviq - Alltid billigast, sämst täckning (efter Tre), Många bra tjänster dock ej lika många som Vodafone.
Blomquist #14 skrev:Och varför inte fler snikar in sig på Telias när känns lite märkligt.
Vad jag vet är det väl bara Halebop som gör det va?
Förstod inte riktigt det där men det är nog bra ändå.M.G.F skrev:Därför att Telia har extremt dålig koll på sina underleverantörer. Dom ställer knappt några krav på de virtuella operatörerna. Vilket i sin tur gjort att det inte längre är seriöst att vara MVNO, Mobile Virtual Network Operator, hos Telia. Framför allt då dom inte kan garantera att ingen prioritering förekommer.
Mr No Limit?Swedie skrev:Hjälp mig oxå
Kilovis med cash ju! Bara att vraka mer eller mindre...Swedie skrev:budget.. runt 3 lappar.
Swedie skrev:Hjälp mig oxå!
Behöver en telefon som har röstinspelning som riktig funktion. T.ex för intervjuer. Om det inte finns så skiter vi i det. Sedan även en kamera mes minst VGA-upplösning.
Sedan byter jag gärna från mitt absolut kassa abonnemang (Comviq.net) till något bättre, som Halebop. Jag är så trött på att inte ha någon signal och folk inte kan ringa till mig bara för att jag har en annan telefon/abbonnemang. Jag har en SonyEricsson T610. Tjejen har en gammal rutten Nokia gratistelefon som väger bly. Den har alltid sändning när jag är nere på SOS! Varför är det så?
Utöver det, ska taltid/passningstiden vara hög.
Gärna bluetooth om jag vill leika lijte.
Lista nu!Jag har sökt lite men vet absolut inget om mobiler.
M.G.F skrev:Tele2/Comviq - Alltid billigast, sämst täckning (efter Tre), Många bra tjänster dock ej lika många som Vodafone.
Swedie skrev:Hjälp mig oxå!
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden