Uppdatering av roadracing.se

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Min intervju med Miinin har kommit upp. Om någon nu orkar läsa. Tre intervjuer till är på väg men vi lägger upp dem efter hand, eftersom vi tycker att det är onödigt att uppdatera för mycket på en gång. De övriga intervjuerna är med Team Superbike, Ullis och Björn (Don Quixote). Och ja, jag skriver torrt men jag kom in i det lite mer efterhand, så nästa artikel är inte skriven på riktigt lika torrt språk. :tungan

Last edited:
Imponerande!

Mycket välskrivet Jenny!

Presterar du rapporter i klass med denna så kommer du garanterat att avsluta din karriär som en av ledarskribenterna för någon större dagstidning i Sverige!

Alt. som en av de vassaste RR-förarna i landet, det är bara att välja!

Vi syns snart på en bana i närheten..... :)

Macho Woman skrev:
Min intervju med Miinin har kommit upp. Om någon nu orkar läsa. Tre intervjuer till är på väg men vi lägger upp dem efter hand,

Snyggt.. Mycke snyggt! Du o Gsxr 1100 borde gadda ihop er o snacka med TV4 + (eller vad det nu heter)... Lätt att ni får feta uppdraget att filma o dokumentera svensk rejsing. Fan, visar inte han Thorsell (heter inte programmet race) eller vad han heter Tyska sportvagnsklassen för Audi bilar. Hur jävla tråkigt som helst! En stackars fattig svensk med (Fredrik Ekstolpe eller liknande). Nej, Ta med dig GSXR 1100 o uppvakta honom så det blir lite ordning på det där programmet!

mkt bra BB, det börjar se riktigt bra ut rr.se nu... :tummenupp

Macho Woman skrev:
Min intervju med Miinin har kommit upp. Om någon nu orkar läsa. Tre intervjuer till är på väg men vi lägger upp dem efter hand, eftersom vi tycker att det är onödigt att uppdatera för mycket på en gång. De övriga intervjuerna är med Team Superbike, Ullis och Björn (Don Quixote). Och ja, jag skriver torrt men jag kom in i det lite mer efterhand, så nästa artikel är inte skriven på riktigt lika torrt språk. :tungan

Intervjun med Miinin är jättebra. Det du beskriver som torrt tycker jag bara känns befriande frigjort från lustigheter – allt behöver eller ska inte vara roligt. Bra skribenter i "vår" genre är en bristvara – keep it up och sälj dina alster till Bike m.fl. De behövs där. Fattas bara bilder som är lika bra som texten. :tummenupp

En syn man sällan ser; mekanikern håller hojen och föraren mekar. Miinin i högform.

Bifogat

• miinin.jpg
    miinin.jpg
    106.9 KB · Visningar: 95
En mek håller i, den andre står med händerna i byxfickorna, och föraren mekar. Tjing för fick-jobbet!

Kan bara instämma i hyllningskören. Jag tycker det är välskrivet och kul att läsa och jag tycker oxå du/ni ska försöka prångla ut era alster till "vanlig" press.

roadracing.se Tack !!

Trevlig läsning Tack ! Känns mycket fint i rr-blodet att se roadracing.se ta form. Ännu trevligare vore det om man var kvar i roadracing.se och inte slussades vidare till bikeproject.com, inte för att det är något fel på den sidan utan att jag tror helhetsintrycket på rr.se skulle bli bättre.

Jösses! Som sagt, jag tyckte det blev sådär, men vi jobbar ju allt vi kan för att det ska bli någon ordning på SM-serien i roadracing. Den skulle kunna vara så otroligt mycket mer än vad den är. Vad som behövs är engagerade människor. Claes som sköter rr.se gör mycket. Claes: :Bugar

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026