Uppdatering av nya SH..

Klyrre

Gudomlig sporthojare
Gick med
26 Feb 2005
Hoj
Speed Triple -03, Husky SMR 570 -01, Husa FS650 -08
Kör själv Chrome å upplever att uppdateringen inte funkar som innan...

"Gamla" SH uppdaterades ju aut bara man backade från en tråd, nu får ja pumpa F5... Samt att om ja kommenterar en tråd å nån annan skriver efter mej kan ja fortfarande stå som sista person som skrev...

Nåt ni andra har problem me eller e ja ensam?

Kan påpeka att ja körde Chrome innan SH uppdaterades utan strul...

Jag kör också Chrome men jag har inte tänkt på detta. Antagligen för att jag oftast trycker på snabbknapparna över så jag kommer tillbaka till t.ex. Överflödiga Diskussioner eller Forum knapparna

Kör Mozilla 8.0.1 och den har nog aldrig uppdaterats när man man backar/suddar tillbaka från en tråd.
Inställningar kanske? Iono.

Använder alltid knapparna på musen för bak/fram men nu måste ja använda vänster näve för å trycka F5 oxå... Herregud va jobbigt de e för mej :P...

Seriöst så spelar de väl ingen större roll, men skulle inte klaga om de funkade som innan...

Använder också Chrome, märkt samma sak. Men känns inte som något större problem.

Använder alltid knapparna på musen för bak/fram men nu måste ja använda vänster näve för å trycka F5 oxå... Herregud va jobbigt de e för mej :P...

Seriöst så spelar de väl ingen större roll, men skulle inte klaga om de funkade som innan...

Det har alltid varit så, bakåt ska inte uppdatera nåt, man vill ju tillbaka till samma sida som man kom ifrån, inte en helt ny liksom.
Men har du inga fler knappar på musen du kan göra till F5 då?

Det har alltid varit så, bakåt ska inte uppdatera nåt, man vill ju tillbaka till samma sida som man kom ifrån, inte en helt ny liksom.
Men har du inga fler knappar på musen du kan göra till F5 då?

Kanske de inte ska men de har gjort å ja har trivts me de...

Typ läser ett ämne, kommer tebax te ämneslistan å den e uppdaterad...

Skulle va scrollen isf, har bara 4 knappar plus scollen (Mionix Saiph 3200), 2 av dom ändrar sensen...

Jaså du, vad gör vänsternäven som är så viktigt?

Explorer e ju första steget mot en vettig läsare...

Edit: Låter genomtänkt å bör finnas i las archivos hos chrome oxå...

Last edited:
Nyheter
Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D

H-D presenterar nya Deadwoo...

Sommarauktion hos Antiqueweb

Svenska Antiqueweb avslutar...

HJC stärker kundrelationen

Pressrelease från HJC Helme...

Sportsterbygge i nästa nummer

I Allt om MC nummer 8 komme...