Kungen
Ny medlem
Var hos läkaren i dag 3 mån efter olyckan.
höftkulan är på väg att smuldras sönder så det blir en ny operation där de sätter in protes.
Fan va trött jag är på detta nu.
fan satan helvetsskit %&/@£$€"¤€$5#"3¤#¤%&¤/#¤#&&¤#& + moms
så nu har jag gnällt lite.
höftkulan är på väg att smuldras sönder så det blir en ny operation där de sätter in protes.
Fan va trött jag är på detta nu.
fan satan helvetsskit %&/@£$€"¤€$5#"3¤#¤%&¤/#¤#&&¤#& + moms
så nu har jag gnällt lite.