Halogen
Apajävel!
Fredr28 skrev:
Eh, va? Street1 säger Honda. Hur fan ska de ha det egentligen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fredr28 skrev:
Kolla här --> https://sec.if.se/ifnt2/vehiclecollectionWebSite/Default.aspx?Marke=HO så ser du att hornet 600 är street2.Halogen skrev:Eh, va? Street1 säger Honda. Hur fan ska de ha det egentligen?![]()
FUBAR skrev:Kolla här --> https://sec.if.se/ifnt2/vehiclecollectionWebSite/Default.aspx?Marke=HO så ser du att hornet 600 är street2.

Stuff skrev:Min premie sjönk med 1600 spänn. Och med numera "normala" självrisker blir det troligen IF istället för Bilsport och MC. Det enda jobbiga är att det krävs en besiktning på Hondaverkstad.
Menar du en helt vanlig besiktning hos SBP, eller hos en Hondaverkstad?Mr Mac skrev:Det är inte säkert. Jag köpte en hornet 600 som importerats av en tidigare ägare. När jag ringde till If ville de först ha ett intyg på att den är besiktad. Jag sa att tidigare ägare besiktat den och då var det helt plötsligt inga problem. Ring och säg att den besiktats av tidigare ägare och hoppas att det funkar.
FUBAR skrev:Menar du en helt vanlig besiktning hos SBP, eller hos en Hondaverkstad?
Fast det är väl bland annat det som har korrigerats för icke sporthojar... Min hoj, som går under Street 3, har om jag förstått det rätt numera en normal självrisk.nilzz skrev:Ett tipps innan ni tar honda försäkringen, kolla vad självrisken ligger på! För mig skulle den gå på 25k det är lite för mkt tycker jag. Då betalar jag helre lite mera i månaden och har en självrisk på 6k.
Stuff skrev:Fast det är väl bland annat det som har korrigerats för icke sporthojar... Min hoj, som går under Street 3, har om jag förstått det rätt numera en normal självrisk.
Det vet jag inte, men Mölnlycke känns onekligen som zon 3-7.=Drex= skrev:Förmodligen dum fråga men hur ser jag vilken trafikzon som jag bor i?
BridgeMill skrev:Det verkar som om If och honda har ändrat på märkesförsäkringen. De nya premierna börjar gälla 060201. Så det verkar som om jag (25 år ung) kan försäkra en ny Hornet 900 jävligt billigt med "låga" självrisker, till skillnad från det förra avtalet... Så e det ingen som har en 900 Hornet till salu så åker jag och köper en ny nästa vecka![]()
Hoppas vi ses i morgon på mässan
http://www.hondamc.com/homc/templates/Page____5379.aspx
|
|
Mälaren Runt fyller 40 år
Nu på lördagen den 15 augus... |
|
|
Steve Holcombe klar för GGN!
Pressmeddelande 2026-08-10 ... |
|
|