Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
AP skrev:2399301Skyller knappast kedjan på husaberg. Smörjer den innan varje rajse och var relativt ny.. sånnt som händer antar jag, men hur irriterad blir man inte...
Möjligtvis att den var aningen för spänd. Hoppade rätt rejält också, med den fina dämparn som är helt slut och slår igenom vid lite höjd, haha.
Verkar som att dom som säger att deras husa är jättebra osv. kör supermotard och på bana. Eller är det något som jag bara fått för mig? Jag använder min mestadels i skogen och det är ju en del skillnad på körning därimellan.
VR-8 skrev:2400347I skogen är en Husa 650 övermäktig en amatör.......tro mig. Ska du köra i skogen och på en knixig enduro-slinga köp en KTM 250 4-takt.
Man måste fatta att en Husaberg 650 är en racemaskin reggad för gatkörning. Hur bra tror du en 250 GP hoj funkar på vägen? Troligtvis inte alls......den är i fel "element".
/J
Köpa?Båtsman skrev:2403313Sälj den.
Fort.
AP skrev:2403308Husaberg är en racehoj, ja. Det är väll bara ett tecken på att den ska hålla.
AP skrev:2403308Husaberg är en racehoj, ja. Det är väll bara ett tecken på att den ska hålla bra, men jag tycker bara alla pratar Husaberg och supermotard och att den inte gillar tugga mil efter mil asfalt. Det kan jag förstå, men eftersom dom gjort en FE modell också så tycker man ju att den borde vara ämnad för skogen och där borde den ju bara hålla ännu mycket mer om man inte tävlar enduro, utan bara kör med den som vilken enduro som helst, men det har ju knappast min gjort.
AP skrev:2403308Husaberg är en racehoj, ja. Det är väll bara ett tecken på att den ska hålla bra, men jag tycker bara alla pratar Husaberg och supermotard och att den inte gillar tugga mil efter mil asfalt. Det kan jag förstå, men eftersom dom gjort en FE modell också så tycker man ju att den borde vara ämnad för skogen och där borde den ju bara hålla ännu mycket mer om man inte tävlar enduro, utan bara kör med den som vilken enduro som helst, men det har ju knappast min gjort.
AP skrev:2403323Köpa?
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden