Zee
MotoGP URT 3 seed: 5
Nyteknik skrev:2568025Man kan absolut skriva sin ståndpunkt mer än en gång men i så fall bör man ju vässa/utveckla sina argument istället för att upprepa sig eller nedlåta sig till lyteskomik.
Jag tycker inte mycket av den komik och humorn som finns här (speciellt i Racingforumet) tillhör lyteskomiken. Däremot finns det mycket vanlig komik/humor och sarkasm toppat med en smaklös smula ironi som garnering. Varför ska vi avvara den? Måste vi alla vara politiskt korrekta och svensktråkigt lagom? Jag anser inte att de humoristiska inläggen förstör bedatterna, utan snarare håller de vid liv. Finns det någon speciell anledning till detta förutom ditt välbefinnande och den uppenbara anledningen att hålla serverdiskquotan under kontroll?
Wikipedia.org skrev:Lyteskomik kan användas som ett avsiktligt grepp för att skapa humor, men det är också vanligt att skildringar som inte i första hand är avsedda som lyteskomik uppfattas som humoristiska av en del mottagare. Exempel på detta är dokumentärfilmerna Snickeriet (om en Samhall-arbetsplats i Norrköping) och Grunden Bois (om ett fotbollslag som består av förståndshandikappade).
Jag förstår att många av er rejsputtar är gamla i gejmet och minsann vet hur det egentligen förhåller sig, och därmed vill slå sig för bröstet framför de andra rejsputtarna (som ofta är kolleger/kombantanter i serien). Som ickerejsputt (än så länge
Någon som har en miljon över till mig?) finner jag denna uppenbara wisserbesser-tävlingen smått barnslig och pinsam. I ett öppet forum som sporthoj är alla välkomna och en trevlig ton är alltid ett föredöme.

Jag tycker att DU DR-Zätare skall straffas för att du alltid har så underfundiga kommentarer!!
)