Äh, du kom i mål juh! Tittade lite o du har verkligen börjat köra bättre. Om det finns nån simpel metod för att få bort underarmskramp så säg till. Fick oxå allvarliga problem pga det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
#68 Örjan skrev:Tjena Macke!
Jag har ett lika dant raceställ som du, och har samma problem med underarmarna. Har även pratat med Watz som också hade liknande problem. Det Watz har gjort är att sy dit tårtbitar längst ner på ärmarna. Jag ska lämna in mitt skinnställ snart (för att sy ihop efter vurpa) då tänkte jag öppna upp ärmarna lite. Testa detta innan du börjar byta ut handskar....... Hoppas att du förstod hur jag menade![]()
Da Weasel skrev:Ähhh vafan Macke...nu har du ju visat att du kan vara med där uppe o fajtas på poängplatsDe enda man får se av dig nu för tiden är
Ryck upp dig nu! Du blir bara bättre o bättre för varje träning o rejs
Själv lägger jag tävlandet på hyllan ett tag. Måste hitta tillbaks till formen man en gång hade
...men det görs bäst med att träna träna.... Är 110% på att du kommer ta en poängplats på Åsen
![]()
Swedie skrev:Äh, du kom i mål juh! Tittade lite o du har verkligen börjat köra bättre. Om det finns nån simpel metod för att få bort underarmskramp så säg till. Fick oxå allvarliga problem pga det.
oscar skrev:Jag hejade och skrek på dig vid räcket, men förstod att du nog började bli trött! Vet hur det känns, men det är bara att bryta ihop o komma igen!![]()
Felskrivning eller inte, den var kul.oscar skrev:...men det är bara att bryta ihop o komma igen!![]()
Swedie skrev:Om det finns nån simpel metod för att få bort underarmskramp så säg till. Fick oxå allvarliga problem pga det.
Macke skrev:Racerapport Sviestad!
Efter ett grymt kval (personbästa med över en sekund, och 13'e plats på gridden, bästa någonsin) var hunöret på topp, och nervositeten ännu högre.
Har nog aldrig varit så nervös innan ett race. Hade ju schans på min första riktiga poängplats från min 13'e position.
Hörru grabben,
Var nu nöjd med att du har förbättrat din kapacitet med 1,5 sek och gräm det inte över att du tappade några placeringar.
Tänk på att du har många roliga år framför dig så när rutinen finns där kommer också resultaten.
Från en som har hållt på länge.
Macke skrev:Fattar precis vad du menar, och har funderat på samma sak. Gäller bara att hitta nån som kan göra det på ett bra sätt (d.v.s inte skomakaren..)![]()
.
Teddy skrev:Felskrivning eller inte, den var kul.![]()
Guru-Anders skrev:Hörru grabben,
Var nu nöjd med att du har förbättrat din kapacitet med 1,5 sek och gräm det inte över att du tappade några placeringar.
Tänk på att du har många roliga år framför dig så när rutinen finns där kommer också resultaten.
Från en som har hållt på länge.
HW skrev:Lösningen stavas ERFARENHET....
Itssoeasy skrev:Hur som helst så har du en jäävligt snygg hoj!!
/I
Mad Moose skrev:Jag förstår frustrationen till 100%, men du är verkligen på väg åt rätt håll.
Om du fortsätter och förbättrar dig i samma takt är du snart på pallen.
Så bryt inte ihop för mycket utan iväg o gasa med dig istället.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |