Hajns är de enda bönorna värda nametDet var dyra bönor, köp det billigaste du hittar istället för typ 3kr burken.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Hajns är de enda bönorna värda nametDet var dyra bönor, köp det billigaste du hittar istället för typ 3kr burken.![]()
Räcker och miccra kötbullarna.. slipper man stå o passa på dom![]()
Va ni lyxar till det... När jag var ungkarl så var det pulvermos blandat i varmt kranvatten och fiskpinnar i brödrosten... hur gott som helst
Grabbar! Nu när det närmar sig jul! Köp julmust!![]()
Koka makaroner i kastrull. Lägg i ett-par tre korvar i nämnda kastrull. Koka några minuter tills det är klart.
Häll av spadet, ta fram en sked och liksom hacka sönder korvarna.
Ställ fram kastrullen på ett underlägg och ät med redan nämnda sked.
För lite lyx kan detta serveras med en folköl. Det måste vara en folköl och inget annat isf.
Smaklig måltid.
Jag är hyfsat snål, jag köper coops spiralmakaroner, 3kr för en påse med 500g.![]()
HAHAHA.
För den som är riktigt snål![]()
Undrar hur billigt man kan komma undan i månaden på mat utan att bli sjuk på kuppen. Så att man slipper bristsjukdomar och sådant alla lider av idag.
... för en tomat innehåller knappt 10% näringsmässigt av vad en tomat innehöll för 55 år sedan![]()
Fifan, jävla brat.Hajns är de enda bönorna värda namet![]()
Idag tror jag att det blir en > | < och en chënëlbulle till efterrätt...
Måste hitta några billiga köttbullar som smakar lika gott som mamma scans, de är fan snuskigt dyra, kostar ju över 40 spänn för ett stort paket.![]()
Sån åt jag igår. Det är tack vare mig som Findus går runt.
Jag är hyfsat snål, jag köper coops spiralmakaroner, 3kr för en påse med 500g.
Jag klarar mig nog på 1000 spänn i månaden på mat, äter bara det billigaste jag hittar så har man mer pengar över till hojen.
Måste hitta några billiga köttbullar som smakar lika gott som mamma scans, de är fan snuskigt dyra, kostar ju över 40 spänn för ett stort paket.
Fifan, jävla brat.![]()
Jag köpte 1kg köttbullar på Lidl (pissaffär i övrigt) för 23:- om jag inte minns fel. Smakar snarlikt som Mamma scans, vad dom innehåller kollade jag inte så noga.
HAHAHAHHAHAHAHAHA.
Ja, nog går det att komma under tusenlappen.
Men de spiralmakaronerna finns inte på Konsum jag bor ovanförInte för 3kr iaf.
Jag har bara lyxat detta året med renskav, oxfile och allt vad det heter - det var rätt dyrt, kanske onödigt dyrt ibland. Ska testa att komma under tusenlappen för december månad. Denna månaden är redan körd med allt vad pizza&burgare heter.
Hoppas man inte får för sig att gå in i väggen o sånt som alla andra med bristsjukdomar får för sig i dagarna nu för tiden.
Spring o kolla vad de innehåller nu och meddela oss här. Jag tror att det mestadels är druvsocker, förtjockningsmedel, lökröra och griskött om jag får säga mitt![]()
Spring o kolla vad de innehåller nu och meddela oss här. Jag tror att det mestadels är druvsocker, förtjockningsmedel, lökröra och griskött om jag får säga mitt![]()
Färskpastatortellini 4 min - ostsås 0,45 min micro - macka --> Klart
Eldorado, 25:-/port - Kelda 6-8:- - $ - --> Billigt
Man kan ju lätt komma under 1000 kr på en månad. Jag käkar för ungefär 1000-1500 kr varje månad. Normal mat då alltså, ibland blire lite kött o sånt samt massa gegga att ha på mackan som inte är helt gratis.
Kanske skulle efterlysa en tävling, den som kan äta billigast på SH under en månad?
Jag är innihelvete på iaf!
Jag kan nog komma under 100 spänn bara på mat, räcker ju med en 15 paket spiralmakaroner från konsum, och lite ketchup på det som man snor på burger king.Ja klart jag är på.
Man borde nästan redovisat efter månaden är slut
Svårt nu till jul kanske?
Tänk om nån dör av svält bara för att han skulle komma under 100lappen![]()
Jag kan nog komma under 100 spänn bara på mat, räcker ju med en 15 paket spiralmakaroner från konsum, och lite ketchup på det som man snor på burger king.
Man kan ju lätt komma under 1000 kr på en månad. Jag käkar för ungefär 1000-1500 kr varje månad. Normal mat då alltså, ibland blire lite kött o sånt samt massa gegga att ha på mackan som inte är helt gratis.
Kanske skulle efterlysa en tävling, den som kan äta billigast på SH under en månad?
Jag är innihelvete på iaf!
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |
![]() |
Yamaha debuterar med V4 i MotoGP
Yamaha har meddelat att för... |
![]() |
Hojmys i Ugglans Park