Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är man bara tillräckligt bra så kan man bära sig åt lite som man vill, skriva sin egen regelbok sas."Trodde det var ett varv kvar" var ju inte den enda (bort)förklaringen som kom från Gabor.
Kroppsspråken i Parc Fermé och på pallen var mer än tydliga. Är man lite uppmärksam så ser man också hur Jorge Martínez uppträder i närheten av "sina" olika förare och när han kollar på dataskärmen.
Visst är det surt att missa VM, men det är definitivt inte hela förklaringen till det totala avståndstagandet från Faubel's och Gadea's sida.
Också intressant hur de engelska kommentatorerna uttryckte det ... "Vem trodde att Gabor, 2 år efter den totalt idiotiska omkörningen av Kallio, skulle ha en styrning i ett team med vinstkapacitet. Vem trodde att någon någonsin skulle våga lita på honom i ett team igen"
Ja e långsint när det gäller racing. Tal"mask"i kunde gärna fått loppa på stiftet, tycker jag. Efter omkörningen av Kallio -06 så gillar jag honom inte.
Ja e långsint när det gäller racing. Tal"mask"i kunde gärna fått loppa på stiftet, tycker jag. Efter omkörningen av Kallio -06 så gillar jag honom inte.
Keep on rocki´n.
Det är lite lustigt hur ens favoriter kommer undan med det mesta medan de man gillar mindre får bära hundhuvudet år efter årDet ligger onekligen i bakhuvudet, men va f*+n man får väl förlåta honom, han körde rikigt nice i år och var körmässigt värd titeln (efter Pasini såklart
) så grattis Gabor
.
Gabor har gjort en massa egna videos. Lyckas inte hitta dom nu bara. Skulle haft tag i en där han kör med en GSXR600 på Hungaroring (?) med bredställ/hjulspinn/däckskrik genom alla kurvor för kanske 5 år sen. Fanns på nån Ungersk videosida innan iaf. Men den länken kan jag inte hitta nu..![]()
Fortsätt leta!!
25 november är det fest i Budapest för den Ungerske Världsmästaren.
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |