Ungdomarna i skåne se HIT!

japp, bästa är nog att sätta ett datum... kan hämta upp nån/några på vägen ner från kristianstad isåfall... Blir nog bara jag från krstd ändå :)

Sätta datum, sen får dom som e sugna haka på eller?

Robbano skrev:
japp, bästa är nog att sätta ett datum... kan hämta upp nån/några på vägen ner från kristianstad isåfall... Blir nog bara jag från krstd ändå :)

Sätta datum, sen får dom som e sugna haka på eller?

-Läs min post sidan innan denna, vad sägs?

Ja helgen efter lönin är den opptimala för min del..utan tvekan.
Och det känns ju bättre att ha förfesten på en pub för då är man ju inte hemma hos någon så om tex någon blir för full så är det ju på ställets ansvar och inte någon av oss. Kan ju rekomendera "Sir Tobys" som för fest ställe.. :tummenupp

Jag är på väg ner till skåne helgen efter löning(jag har iofs ingen lön eller csn=pank), jävligt mkt som händer just då.

Skulle ev. hänga med om man FÅR? :näsblod :confused:

Har nog aldrig varit ute o festat ordentligt i malmö/lund. :fyllisar

Är nyfiken på hur jargongen går och hur många som känner varandra tidigare...? Är det 70:s på bordet, en 33 cl läsk att blanda med till hela flarran, snus och svettdoft eller är det Bacardi Breezer & Bubbelvann för hela slanten, snajsiga lärskor och välvaxade frillor? :rolleyes:

En annan är inte helt sen på festandet... Om det inte är nån annan fest inplanerad (ja man måste vara seriös med sitt festande och lägga upp scheman för det :fyllisar ) är jag lätt på...

Blir det Lund blir jag extra glad! Alltid trevligt att kunna rulla hem... :dricka :crash

Vi ska ut och supa och ha kul, och alla som inte super för de ska köra, får nakcskåt. Jag tänker ut nåt kul till imorrn.

edit::

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=63548

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back