Ungdomarna i skåne se HIT!

Ja jag bor i Malmö men för att Citera min hyresvärd efter mitt förra gula-kort.
"Om du så mycket som fiser för högt så åker du ut på gatan!"
Så för fest hemma hos mig är uteslutet..men som sagt skall kolla efter uteställen.

Hmmm ser tufft ut med att hitta ett vettigt ute ställe i stan som tar in 18åringar. Det ända jag kunnde hitta va prive och där e 16! D.V.S uteslutet för min del!

Dragon skrev:
Hmmm ser tufft ut med att hitta ett vettigt ute ställe i stan som tar in 18åringar. Det ända jag kunnde hitta va prive och där e 16! D.V.S uteslutet för min del!

HaHa då var det säkert prive jag skulle in på, jag och några full som ägg. Lilla torget stängde och vi var tvungen att leta efter något ställe
- Här är det en massa lättklädda tjejer, här ska vi in
Vid dörren säger vaken
- Är inte ni lite gamla för att gå in här?

Tror att Privé har 20årsgräns på lördagar... Då är det sjysst där!
Förfesten är kanske största problemet....

Robbano skrev:
Tror att Privé har 20årsgräns på lördagar... Då är det sjysst där!
Förfesten är kanske största problemet....

I värsta fall så kan jag fixa hos mig, om man börjar vid 16-17 tiden så kan man åka ner till malmö i tid.

Vilka datum kan du då? Finns det inga sjyssta utestälen i lund då? Finns ju en jäkla massa studenter, då måste det väl finnas uteställen??

Robbano skrev:
Vilka datum kan du då? Finns det inga sjyssta utestälen i lund då? Finns ju en jäkla massa studenter, då måste det väl finnas uteställen??

Dem jag vet för allmänheten är herkules och T-bar. Kan säkert hela nov.. till sambon kommer hem igen :D men det jobbiga är du bor i en 2:a så det kan bli ont om platser! om vi är många

Vet ju inte hur många intresserade det är... Hade palnerat att dra med nån till ifal det blir nåt... Men alla är så neggo tycker jag... får se... Hur många ryms i 2an då? :D

puffisen 6 skrev:
eeeh får man va med eller??
även om man inte e pojke?
:)

Det är klart, bara för du kommer ifrån sjöbo och där heter negerbollarna fortfarande negerboll - Det får man ju inte säga längre.

oki det va ju snällt :tungan
får man inte säga negerboll längre? :näsblod
hur många töser får man ta med då?

Det näst största problemet är väl, vart skall vi gå ut/festa? När? vilken stad?

Har ju sagt att vi kan ordna något hos mig men då är det platsproblem har endast en 2:a samt så tar ju motorcyklarna upp en del plats.

Men största problemet är väl sittplats 4 får plats i soffa, så där så man sitter verkligen tillsammans :D några till platser i köket, kanske kan ha bågarna som sitt platser :rolleyes: ÄÄ det går i värsta fall har man ju kuddar men va fan vi skall väl festa inte sitta och kolla på varandra.

Har suttit och kikat på den här tråden ett tag. Jag kommer ursprungligen från Landskrona och har inga större problem att ta mig ner till en fest om det arrangeras en sådan. Skall säga med en gång att jag inte har så stor möjlighet att hjälpa till med så mkt mer än att komma dit och vara berusad, men jag antar att det är tillräckligt :) :fyllisar

Jag slår några blickar i tråden då och då för att se vad som händer :tuttar

Just det, damer tycker iaf JAG OM ! :banana

puffisen 6 skrev:
oki det va ju snällt :tungan
får man inte säga negerboll längre? :näsblod
hur många töser får man ta med då?
Kan ju aldrig bli för många damer..Men det finns väk ett ställe som heter "Basilika"som ligger i Lund som värkar stabilt..dom har 20 på fredagar men som jag förstod det så skall det inte va några problem att komma in för oss alla.. Annars så är ju prive på lördag ett alternativ men som sagt så har dom 20 +tok mongo vakter!

Ja vet... Verkar blivit lite dött nu.. trots allt jag som drog igång tråden och borde hålla den uppe... :huvet Mycket med jobb o så nu...

Dvd master verkade ju kanske kanske kunna fixa ett place att förfesta om vi inte blev för många... Sen utgång i malmö eller lund....

Jag har ingen möjlighet att arrangera förfest det är det som är MITT PROBLEM! Bor hemma förtfarande :huvet :död

Hoppas på att få igånga tråden igen och att det förhoppningsvis kan bli nåt i slutet på månaden isåfall!!

nästa helg ? sen är jag fast i den förbannade externa redovisningen :huvet

Ska man bara säga ett datum och tid, uppsamlingsplats kanske för dem som inte hittar ???

Neeeeej, inte nästa helg. Nästa igen, för nästa helg drar jag till stockholm på jobb. :rolleyes:

Kan ni inte ta det precis efter löning? Den 27e? Att vara ute i god tid är A och O för att kunna få ihop massa folk. Jag styr jag gärna upp något som alla som är 18+ kan gå på. Jobbigast är väl egentligen ett förfestställe. Duger det inte att sitta o klunka på en schysst pub innan? Kom tankade så blir det inte så dyrt. :)

Sen kan vi ju alltid hooka ett schysst ställe, typ sommarklubben, chokladfabriken eller Tunneln.

Vem är på?

1. Kay

Ursäkta mitt bryska inintiativtagande, men jag har missat tråden, och jag är som ni vet ALLTID med på att SH-festa lite.
:banana

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back