Ungdomarna i skåne se HIT!

Robbano

Robbano
Gick med
25 Mar 2003
Hoj
Ingen...
Tja

Känner att det kunde varit ballt att träffa lite nytt folk med samma intresse nu när höstdepressionen börjar komma! Är sugen på att dra ihop en fetfest med lite hojj folk i min ålder, 20... Fördel med folk från skåne om man ska ut nånstans...

Nån som är sugen eller har nåt annat kul på G? Bara fram med det!
Allt som piggar upp när man inte kan leka med hojj är välkommet!

:tummenupp Well well, Who lives will see...

Robbano skrev:
Tja

Känner att det kunde varit ballt att träffa lite nytt folk med samma intresse nu när höstdepressionen börjar komma! Är sugen på att dra ihop en fetfest med lite hojj folk i min ålder, 20... Fördel med folk från skåne om man ska ut nånstans...

Nån som är sugen eller har nåt annat kul på G? Bara fram med det!
Allt som piggar upp när man inte kan leka med hojj är välkommet!

:tummenupp Well well, Who lives will see...

Jag är lätt på, men det ser ut som intresset är lågt. Känner två stycken som är säkert på också. Då är vi iallafall 4st

18 är ju sjysst, om det blir utgång eller nåt :rolleyes:

Inget bestämt bara kul o se om intresse finns! Nån som har nåt förslag? Själv tycker jag fet fest sedan utgång I malmö eller nåt sånt... Gott om sjyssta ställen där.

Robbano skrev:
18 är ju sjysst, om det blir utgång eller nåt :rolleyes:

Inget bestämt bara kul o se om intresse finns! Nån som har nåt förslag? Själv tycker jag fet fest sedan utgång I malmö eller nåt sånt... Gott om sjyssta ställen där.

Det blir väl någon förfest så man kan grunda senare utgång och göra staden osäker ex Malmö som Robban säger. KB kanske ?

är det någon som bor i Malmö som kan tänka sig förfest?
Finns det inget intresse så kan jag tänka mig förfest det tar ju inte så lång tid att åka till malmö från lund
(men det negativa det bor en småbarnsfamilj över mig) men det brukar att gasa på endå på förfesterna :D

Vi för bestämma något! kolla vilka uteställen som finns osv med åldergräns mm.
Var själv ut i fredags i malmö men tyckte det var svårt att hitta ett bra ställe som är från 18 det mesta var från 23, 25 osv.

Hört att kb ska vara ett bra ställe, men en massa röjj. åldergräbns 18 år

Själv är jag 21 om någon undrar!

Lund är ju rätt ok!, Finns ju bla Prive och Wonderland också i malmö, Kb har jag aldrig testat... Om det blir Kristianstad kan jag fixa förfest, men här finns inga roliga uteställen...

jag drar nog med två stycken isåfall, ju fler desto roligare! Bara ös med förslag! :tummenupp

Robbano skrev:
Lund är ju rätt ok!, Finns ju bla Prive och Wonderland också i malmö, Kb har jag aldrig testat... Om det blir Kristianstad kan jag fixa förfest, men här finns inga roliga uteställen...

jag drar nog med två stycken isåfall, ju fler desto roligare! Bara ös med förslag! :tummenupp

Det där med prive jät ju interessant, det ligger väl i en källare också :rolleyes:

Det endag jag har varit på i Malmö var glorias det var de enda som hade öppet till 03. det där med KB har jag bara hört att det skull evara bra.

Jag har bara blivit nekad inkomst i Malmö(då jag inte var 25+), men jag hänger gärna på o hoppas på att få komma in nånstnas sen i Malmö - blir ballt tror jag.

När, var???

Privé har 20-årsgräns på lördagar, där är riktigt fint om man inte varit där för mycket innan. Sen finns det tunneln som är lite mer snobbställe, även 20 som gäller där. KB har jag bara varit på en gång, o då var jag så full så jag vet in om det var ball eller inte. Wonderland är ok men ganska litet, tror det är 20 där me. Jag lägger nog min röst på privé om det blir utgång i malmö. :tummenupp

Hur var det med ålder, solid du va 18. Du får vänta vid entren så smugglar jag ut alkohol till dig :tummenupp

Finns det inge fler bra ställen som är från 18 så att alla kommer in, annars så blir det ju inge roligt om man skall splittras när man utgår!

trådskaparen hitta på något bra ställe, och tid plats osv osv nu till helgen nästa ? all info vart när och hur ös på bara med information. Jag kan ju inte malmö staden så bra pga är ju importerad hit från dalarna

Dvdmaster skrev:
Hur var det med ålder, solid du va 18. Du får vänta vid entren så smugglar jag ut alkohol till dig :tummenupp

Finns det inge fler bra ställen som är från 18 så att alla kommer in, annars så blir det ju inge roligt om man skall splittras när man utgår!

Haha, det får du göra. :D :tungan

Kay bor ju i malmö o han borde ju veta. :va

Ska höra med honom på MSN. :tummenupp

EDIT: Han var inte inloggad ju! :(

Jag plus ett flak ÖL är på! Jag kan kolla med min bror vart man skall gå om man vill kröka ner sig men tyvärr fortf är barn (18) :fyllisar han är nitton och röjer satan på stan varje helg!

Dragon skrev:
Jag plus ett flak ÖL är på! Jag kan kolla med min bror vart man skall gå om man vill kröka ner sig men tyvärr fortf är barn (18) :fyllisar han är nitton och röjer satan på stan varje helg!

Gör det och återkomm med infoo

Dragon skrev:

Det låter ju bra som fan. :jäs

Tjabba igen..
Jag vet att privé har 20 års gräns... Wonderland har nog 18 på fredagar... Hörde dock att det inte skulle vara så kul där nu längre...

Vet ej riktigt när, men sista helgen denna månaden kanske? Så hinner vi bli en del folk kanske? Sen vore det ju grymt om nån som bor i malmö kunde fixa ett place att förfesta på... Efterssom utgången verkar luta ditåt... :D

Plockar gärna upp nån/några på vägen ner isåfall, Bor i Krstd så alla på vägen som får plats kan haka på.

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back