Undrar vad ni tycker om priset ???

Silwer skrev:
En fråga har du kört hojarna?
Annars får du väl kolla skicket lite, minus för att han saknade orginal sliponet, vissa besiktningsmän är väl nitiska när det gäller ljudnivåer.
Priset är normalt för en ok hoj, runt 70 tusen.
900 mil är ju som nytt.

Nä har inte provat dom eftersom dom hojarna jag hittar ligger typ mellan 70-30 mil från där jag bor men tänkte jag skulle göra det i helj.

Jag har annars en R1 03 med 1200mil på mätaren med öhlinsstyrdämp,acrapovic slipon,krashpuckar sv-såld i svart silver med bra michellin pilot power däck fram och bak som du kan få ge 72K för..

/Ronny

MoYa skrev:
Mmm med tanken att det va en CBR 954/02 rullat 2100mil behövt köpa nya däck och stora servisen skuller göras

Hondan kan du halvförsäkra för en billig pening hos IF. Kolla vad yamman skall kosta INNAN du köper.
Jag skulle välja 954:an. Skön som fan att köra samt att den är betydligt mer lättkörd än R1.

Runken skrev:
Hondan kan du halvförsäkra för en billig pening hos IF. Kolla vad yamman skall kosta INNAN du köper.
Jag skulle välja 954:an. Skön som fan att köra samt att den är betydligt mer lättkörd än R1.

har kollat och r1 skulle kosta mig 760:- mån/halvförsäkring hos IF och CBR skulle kosta mig 805:- mån/halvförsäkring oxå hos IF

MoYa skrev:
har kollat och r1 skulle kosta mig 760:- mån/halvförsäkring hos IF och CBR skulle kosta mig 805:- mån/halvförsäkring oxå hos IF

Åfan, mitt fel.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...