Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MoYa skrev:
Andas för fan andasMoYa skrev:Ska evetuellt köpa hoj i helj en CBR 954/02 röd svart som har rullat 2100mil Yoshimura halv system
Stålomspunna slangar fram ,han vill ha 63-65 tusigar e det något jag bör tänka på brister och så??
MoYa skrev:Det e en 02
MoYa skrev:Vill veta vad ni tycker efter som det e typ 60 mil upp dit jag ska åka hämta den: snackade med säljaren och bla bla allt e i bra skick liten stenskot på höger kåpa och så va den bänkad till 159 .Några andra bra fråger jag bör ställa till säljaren tycker ni??
elliott3 skrev:Vart ligger Skene?
Jag har också en 954 till salu.
Jag är skitdålig på geografi men du kan ju titta på min annons iaf.MoYa skrev:Nära Borås
MoYa skrev:Ska evetuellt köpa hoj i helj en CBR 954/02 röd svart som har rullat 2100mil Yoshimura halv system
Stålomspunna slangar fram ,han vill ha 63-65 tusigar e det något jag bör tänka på brister och så??
Bänkad till 159..... Då måste det väl vara något mer än halvsystem på den va?MoYa skrev:Vill veta vad ni tycker efter som det e typ 60 mil upp dit jag ska åka hämta den: snackade med säljaren och bla bla allt e i bra skick liten stenskot på höger kåpa och så va den bänkad till 159 .Några andra bra fråger jag bör ställa till säljaren tycker ni??
Har ingen aning det va det han sa därför undrar jag om det e något mer jag behöver fråga den här killen om jag nu ska köpa denBlanco skrev:Bänkad till 159..... Då måste det väl vara något mer än halvsystem på den va?
Blanco skrev:Bänkad till 159..... Då måste det väl vara något mer än halvsystem på den va?
Här står det en del om 954:an.... Det va där jag läste om effekten +att dom bänkat den http://www.mcnews.com.au/Testing/Honda/CBR954_Fireblade/Page_1.htmMoYa skrev:Har ingen aning det va det han sa därför undrar jag om det e något mer jag behöver fråga den här killen om jag nu ska köpa den
Det räcker inte med de grejorna, helsystem lär det vara och ingrepp i motorn med, som kammar eller nåt liknade.$noop skrev:Exakt min tanke...![]()
Slip-on, powercommander, kn-filter???? Låter ju iallafall jävligt bra med 159hk
att den stora servisen måste göras eftersom den rullat 2100 och den går på 3 tusingar sen så va inte bak däcket så bra och det går på ett par tusigar då e vi uppe i ty 69 och det har jag inte råd med..MoYa skrev:Tack för hjälpen men tror inte jag ska köpa den han skulle ha 64, den såg bra ut men fick tänka liteatt den stora servisen måste göras eftersom den rullat 2100 och den går på 3 tusingar sen så va inte bak däcket så bra och det går på ett par tusigar då e vi uppe i ty 69 och det har jag inte råd med..
Men men det finns la fler hojar så det e bara att börja leta igen![]()
Silwer skrev:inte en chans att den ger 159hk på bakhjulet, troligen är det nåt omräknat till vevaxeleffekt.
Tänk på att en sån där bromsar runt 125-130hk standard.
Priset är väl bra, Honda är alltid dyra, beror ju lite på skicket iofs.
Det räcker inte med de grejorna, helsystem lär det vara och ingrepp i motorn med, som kammar eller nåt liknade.
Tänk på att man inte får 30 hk extra på bakhjulet med lite småskit.
Nu står det halvsystem men det gissar jag ger kanske 5-7 hästar max efter justering.
Nä jag tror han har tagit orginaleffekten och sen plussat på lite bara.
Annars bänkningspapper tack.
MoYa skrev:Tack för hjälpen men tror inte jag ska köpa den han skulle ha 64, den såg bra ut men fick tänka lite att den stora servisen måste göras eftersom den rullat 2100 och den går på 3 tusingar
$noop skrev:Den ska väl inte servas förrän 2400 eller?![]()
Tyckte det lät jävligt billigt med 3 papp för den servicen, ventiljustering brukar väl göras vid 2400, det brukar ju kosta multum...
En fråga har du kört hojarna?MoYa skrev:Mmm det stämmer stora servisen med ventiljustering 3000 papp men men a skitsamma.
Hittade en R1/03 rullat 900 Mil han vill 72 papp lite små repor höger kåpa akrapovic slip original burk saknas 1 ägare vad tycker ni ska jag slå till eller??
|
|
Bikeweekend på Kjula denna helg
Den 22-23 augusti är det da... |
|
|
Motorcycle Inferno #8
Den 5 september blir Laxhol... |
|
|
Tiotusentals körde Mälaren Runt
Lördagen den 15 augusti gen... |