Undrar lite..

He rik

----:)----
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
rd 500-84 R6-08 DR350-95
Var och handlade lite igår,behövde dasspapper.

Kollade i hyllan och hittar
Lambi LIMITED collection...

kan någon förklara det för mig?

Henrik

kanse va nått unikt mönster på skithuspappret.

Edit: Kna förstå hur denna frågan kommer hålla dig sömnlös om nätterna. :näsblod

Fan, jag har inte fått tag på den än, jag har ju hela serien med jultryck, du kan inte tänka dig att byta en rulle mot en dublett av julen 88's specialtryck?

Det är bara mönstret det handlar om. :) Men jag tycker det är riktigt snyggt! Om nu dasspapper kan vara det :D

Det är bara mönstret det handlar om. :) Men jag tycker det är riktigt snyggt! Om nu dasspapper kan vara det :D

Spelar mönstret någon roll när pappret ligger i blöt med gårdagens middag under och utsmetat på sig? :confused:

Bara det är mjukt och inte luddar röven full :D

Jag hade två polare under studietiden som inte kunde köpa dasspapper om det satt en snygg tjej i kassan eftersom hon då skulle förstå att de skiter och/eller runkar.... Kan någon förklara det resonemanget för mig?

(De hade alltså inget annat gemensamt/tillsammans än att de delade samma tvångstanke)

Jag hade två polare under studietiden som inte kunde köpa dasspapper om det satt en snygg tjej i kassan eftersom hon då skulle förstå att de skiter och/eller runkar.... Kan någon förklara det resonemanget för mig?

(De hade alltså inget annat gemensamt/tillsammans än att de delade samma tvångstanke)

Jag vet en tjej som bytte sitt batteridrivna cykellyse mot ett annat, för det var så pinsamt att köpa "den sortens batterier, eftersom det är samma som används i dildos"

Folk är jävligt konstiga...

Jag sa bara "det är väl bra, då kan du ju köpa dom på storpack"

Haha.. Man kan ju kontra med att tjejerna förmodligen tycker de är äckligare om de inte har papper när de behöver torka sig.

Det är väl bara att översätta:

Limited = Begränsad
Collection = Upptagning

dvs om man torkar sig i röven med pappret får man delar av utsläppet i handen.

Konstig affärsidé...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...