Nexor
Full gas, mera ras?
Hade precis mekat ihop ett eget avgasystem som jag tänkt o posta bilder på här. Drog en runda med polaren för att testa det och lyckades till min extrema förvåning att växla från 1an till 2an när jag wheelade. För att pröva min lycka drog jag den så långt det gick i 2an och ville upp i 3an. Men effekten är inte vad den var tidigare så jag gick omkull bakåt.....
Hojjen flög en bit och jag gled på mina jeans men överlevde med vad jag kan känna nu 2stukade tår. Nu till dilemmat: ska jag köpa nya org.blinkers eller finns det några andra som passar och inte kostar över 200kr/st? Jag undrar även var jag får tag på billigaste crosstyre då mitt eget knäcktes. I övrig försvann en backspegel och lite skrapmärken här och där.
Det där med o wheela är nog inte min grej....
Hojjen flög en bit och jag gled på mina jeans men överlevde med vad jag kan känna nu 2stukade tår. Nu till dilemmat: ska jag köpa nya org.blinkers eller finns det några andra som passar och inte kostar över 200kr/st? Jag undrar även var jag får tag på billigaste crosstyre då mitt eget knäcktes. I övrig försvann en backspegel och lite skrapmärken här och där.
Det där med o wheela är nog inte min grej....