underlig knapp på styret?

stefan_Gsx

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2006
Hoj
Suzuki Gsxr 600
Tjing ! köpte min Gixxer 600 i söndas och på styret där kopplingen sitter finns det en knapp som heter "pass" och vad gör den för nått ? Har startat hojjen och tryckt men inget spec händer ?:confused:

stefan_Gsx skrev:
2377642 Tjing ! köpte min Gixxer 600 i söndas och på styret där kopplingen sitter finns det en knapp som heter "pass" och vad gör den för nått ? Har startat hojjen och tryckt men inget spec händer ?:confused:[/QUOTDen är knappen för "ljustutan" (när du ska köra om en yamaha eller honda)

Första sporthojen? Som sagt så är det en helljustuta :).

2fast4you skrev:
2377656
stefan_Gsx skrev:
2377642 Tjing ! köpte min Gixxer 600 i söndas och på styret där kopplingen sitter finns det en knapp som heter "pass" och vad gör den för nått ? Har startat hojjen och tryckt men inget spec händer ?:confused:[/QUOTDen är knappen för "ljustutan" (när du ska köra om en yamaha eller honda)
Eller jusst blivit omkörd av en kawa...

2fast4you skrev:
2377656
stefan_Gsx skrev:

I detta fall är den helt obegagnad, då ingen Sursuka kommer om varken Yamaha, men framförallt inte Honda!!

:D

/K

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!