stefan_Gsx
Ny medlem
Tjing ! köpte min Gixxer 600 i söndas och på styret där kopplingen sitter finns det en knapp som heter "pass" och vad gör den för nått ? Har startat hojjen och tryckt men inget spec händer ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

stefan_Gsx skrev:2377642Tjing ! köpte min Gixxer 600 i söndas och på styret där kopplingen sitter finns det en knapp som heter "pass" och vad gör den för nått ? Har startat hojjen och tryckt men inget spec händer ?[/QUOTDen är knappen för "ljustutan" (när du ska köra om en yamaha eller honda)
Jaha, förlåt mig jag ljög ang ljustutan dåHanneZ skrev:2377654Nåss torbo booost![]()

2fast4you skrev:2377656Eller jusst blivit omkörd av en kawa...stefan_Gsx skrev:2377642Tjing ! köpte min Gixxer 600 i söndas och på styret där kopplingen sitter finns det en knapp som heter "pass" och vad gör den för nått ? Har startat hojjen och tryckt men inget spec händer ?[/QUOTDen är knappen för "ljustutan" (när du ska köra om en yamaha eller honda)
PASS står för "push and see stars".Per Fireblade skrev:2377677det är kattapulten men du måste va uppe i fart för den ska funka![]()
2fast4you skrev:2377656
Eller jusst blivit omkörd av en kawa...
2fast4you skrev:2377656stefan_Gsx skrev:2377642Tjing ! köpte min Gixxer 600 i söndas och på styret där kopplingen sitter finns det en knapp som heter "pass" och vad gör den för nått ? Har startat hojjen och tryckt men inget spec händer ?[/QUOTDen är knappen för "ljustutan" (när du ska köra om en yamaha eller honda)
I detta fall är den helt obegagnad, då ingen Sursuka kommer om varken Yamaha, men framförallt inte Honda!!
![]()
/K
H-son skrev:2377801
I detta fall är den helt obegagnad, då ingen Sursuka kommer om varken Yamaha, men framförallt inte Honda!!
![]()
/K
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|