Underkläder

Det är ju uppenbarligen inte jag som ligger ensam i sängen om nätterna.... å inte fan sover jag iaf.... :yoparty

Nä för du ligger och surar för gubben inte vill tafsa på're! :arsele

Man måste ju vara YTTERST metrosexuell för att som kille ens starta den här tråden :confused:

Så jag följer gabor och de andras linje.
borat-preview-1.jpg

String eller hotpants eller vad det nu heter på tjejen.
Boxer är det enda jag har använt sedan 10-årsåldern, att klämma ihop paketet i ett par y-frontar eller dylikt är ju lika med självmord.
Jag har 5st Hilfiger-boxers, bästa jag någonsin har haft. Ser nästan oanvända ut efter ca 5 år. Sen gjorde jag ett "klipp" i torsdags, 3 boxers för 200:- på nån turkaffär som hette Sonny Bono i Götet. en tvätt och de ser ut att vara 5 år gamla och de krympte så paketet får ju ligga utanför nästan :D

Edit/ det lät som att jag bara har 5 boxers utöver de nya men så är inte fallet. Har massvis med HM-boxers men det är typ bara dynga. 2par BB men de gillar jag inte.

Man köper väl såna underkläder som man tror att den som ska se dem uppskattar och tycker är fina?? :va

Gör man?! Yttrat av en kille som alltid kör lumpen-kallingar:

- När de väl ser mina kallingar är det ändå för sent för dem!

Eller så köper man underkläder som man själv tycker är fina?:va Sen om någon annan uppskattar dom är det ju kul ;)

Nu är inte jag fullt så fåfäng att jag står framför en spegel halva kvällen för att kolla in mina supersnygga underkläder... (kollar hellre in paketet i hans boxers...) :arsele
Eftersom det inte är jag som ska stirra på dem så räcker det med att sambon gillar dem... Jag vet ju vad jag vill uppnå med mina underkläder... :tummenupp
Klart att man vill klä sig snyggt och göra sig fin för den man älskar... :pannkyss

Du gjorde lumpen för 10-12 år sen?
Hur många kan man sno egentligen som soldat?

Jag "råkade" bara få med mig strumpor så jag får surt slanta mina egna boxers..

Men som Jörgen antyder, är kronans kallingar en av de få saker som skulle överleva ett kärnvapenkrig.

Nu är inte jag fullt så fåfäng att jag står framför en spegel halva kvällen för att kolla in mina supersnygga underkläder... (kollar hellre in paketet i hans boxers...) :arsele
Eftersom det inte är jag som ska stirra på dem så räcker det med att sambon gillar dem... Jag vet ju vad jag vill uppnå med mina underkläder... :tummenupp
Klart att man vill klä sig snyggt och göra sig fin för den man älskar... :pannkyss

Jag menade väl mer att vad JAG vill uppnå först och främst med MINA underkläder är att JAG mår bra (och det gör jag om JAG tycker att dom är sexiga och sköna)...:tummenupp

Jag menade väl mer att vad JAG vill uppnå först och främst med MINA underkläder är att JAG mår bra (och det gör jag om JAG tycker att dom är sexiga och sköna)...:tummenupp

Å JAG mår bra om JAG får ligga. Å det får JAG garanterat göra om MIN sambo tycker MINA underkläder är sexiga... :yoparty
:tummenupp

"no name" boxers, gärna lite längre ben och tajta som håller allt på plats.
Förstår inte hur folk kan lägga pengar på kalsonger som kostar hundratals enkronor per par. Själv lyxar man till det ibland och köper fillsingar för 79:- på HM.

"no name" boxers, gärna lite längre ben och tajta som håller allt på plats.
Förstår inte hur folk kan lägga pengar på kalsonger som kostar hundratals enkronor per par. Själv lyxar man till det ibland och köper fillsingar för 79:- på HM.
Eftersom jag är en sucker för den moderna marknadsföringen så traskar jag runt i vita kallsipper av boxermodell med röd eller grön resår i förhoppning om att vara lika tuff och sexig som Freddie "jag är kär i mig själv" Ljungberg.

Jag tror att det funkar! :tummenupp

Man köper väl såna underkläder som man tror att den som ska se dem uppskattar och tycker är fina?? :va

:tummenupp

------------------

Jag har en vinter och sommarkollektion, sommar är luftigare.
Prövat det mesta och tycker det är i stort sett samma kvalité på alla märken,
killunderkläder blir liksom inte så jäla spännande.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman