Ulykken i söndags

IXUS

Ny medlem
Gick med
14 May 2005
Hoj
CBR 600 (banhöj) Yamaha TRX
Er der nogen der ved hvor galt det gik men ham der körte galt på Sturup i söndags????

Er der nogen der ved hvor galt det gik men ham der körte galt på Sturup i söndags????

Antar att du menar Peter?
Jag pratade med hans sambo Maria (Ducati_girl) igår via sms. Han ligger på intensiven.
Vet inget annat, vet inte vad som hänt heller förutom att det hände på Sturup i söndags. Men jag ber till någon högre makt att allt ska bli bra snart.

// Bikerbitch på sambons konto

:gnissla

Hoppas hoppas hoppas att han fixar det. :gnissla Dansar regndans, soldans och fruktbarhetsdansen med bara för att.

Håller tummarna för honom.

:gnissla

Hoppas hoppas hoppas att han fixar det. :gnissla Dansar regndans, soldans och fruktbarhetsdansen med bara för att.

Håller tummarna för honom.

Kan inget annat än hålla med. Håller alla tummar jag har och hoppas verkligen att han reder ut det :gnissla

"för omständigheterna bra" är det jag har hört i andrahand.

Nackkrage och minst en vecka på sjukhus. Men som sagt, någon som hör direkt från källan får gärna berätta, sånt här kan lätt förvanskas i mellanled....

Peter skadad ????

Där här kan ju inte va sant, håller tummarna som sadan.

Krya på dej mannen!!!!

Fick höra om olyckan först igår.
Hoppas innerligt att Peter återhämtar
sig snart. Viktigast är ju ändå att han blir
helt återställd.

Hoppas på det bästa!

/Johanna & Niklas

Krya på dig Peter.
Hoppas nu bara att du blir helt återställd.

Hänger med och önskar dig snar tillfriskning.

Sänder en extra tanke till Maria som jag tror har det absolut jobbigast.

Efter att ha pratat med en väldigt trött och sliten Maria idag kom vi överens om jag skulle informera alla om nuläget.

Peter har fått en kraftig smäll mot nacken men mår efter omständigheterna bra. Så vitt dom vet nu har han inga skador på nackkotorna men vidare undersökningar görs. Han kommer att få bära stödkrage i ca: 8 veckor framöver.

Han har självfallet väldigt ont och är trött så för tillfället undanbes besök. Om någon vill besöka honom i veckan som kommer ber Maria er att stämma av med henne först.

Ni som skickat PM till Maria ombeds att skicka igen då hon nu tömt sin Inbox. Dom tackar alla som skickat krya på dig hälsningar och erbjudit sin hjälp.

/Micke

STORT krya på dig Peter, och skickar lite energi till dig Maria!!!!!

Kram
Åsa.

Ajaj lider med både dig och maria :(
Hoppas på ett snabbt återställande.

/R

Oj - så först detta nu...

Krya på dej / er båda - ta det lugnt och ge det den tid som det ska få ta...

Lycka till...

Tack alla som hälsat på Peter på sjukhuset, för era fina hälsningar & visad omtanke!

Peter ligger just nu på rehabavdelningen och kämpar på. Det har varit tuffa veckor & han har mycket ont i sin nacke, men han blir lite piggare för var dag som går. Idag orkade han gå ut utomhus på verandan för första gången sedan olyckan med gåstolen. Det kändes skönt för Peter att komma ut lite i friska luften igen & han längtar efter att få komma hem...

Han hälsar till er alla & snart kanske han är så pass pigg att han själv kan använda datorn & skriva en liten hälsning till er.

Tills dess, tack igen från oss båda! :)

/Maria

Skönt att höra att det går framåt :tummenupp
Kämpa på för allt vad det går med rehaben så hoppas jag vi ses på en bana snart :)

//Daniel

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...