Ultimata beviset för Gud som universums Orsak!

Status
Ej öppen för fler svar.
Även om jag tror att det inte bara tar slut när vi lämnar in skorna så känns ju dina argument bara som en massa svammel. Ok, du kan ju skriva och argumentera ser det ut som när man kollar lite snabbt. Men sen inser man att du bara förskönar dig själv och din position och vägrar inse att det finns två sidor av ett mynt.
Jag skulle tro att en psykolog skulle påstå att du har ett storhetsvansinne utan dess like och lider av en svårartad misantropisk inställning utan att du själv vet om det.
Eller så sitter du bara bakom ditt tangentbord och ler för dig själv när du inser att du är en jäkel på att starta diskussioner.

För jag tror inte en sekund att du tror på det du skriver, en människa som skulle tro på något sådant skulle inte vara kapabel till det du är för de är ganska så förstörda i kolan.

Kan det vara så att "Smartman" är Helge Fossmo som sitter i sitt lilla rum där på "pensionatet" (han har ju helpension har jag hört) och delar sina fantastiska gudsbevis med oss oupplysta hedningar? Va va?

Last edited:

redan där trampar du i klaveret, de hinduiska Veda skrifterna innehåller religiösa regler, böner, besvärjelser, sagor, förbannelser och gåtor.
alltså rappaklaja precis som bibeln..

såg ett underhållande program på tv idag,
http://www.svt.se/content/1/c8/01/31/46/07/081115annaseviga.asx
både skrattretande och sorgligt att höra på Linda Bergling, kan man vara så o-upplyst idag? sanslöst.

som tur va fanns Christer Sturmark i studion, påläst och engagerad.

Denna tråd har förändrat mitt liv. Efter att ha fått så överväldigande bevis går det inte att förneka längre; det finns en Gud!!1

Denna tråden skulle passa utmärkt i det nya OT dump forumet...

Ok, För att vara lite provokativ så undrar jag vad som egentligen skiljer Smartman från den genomsnittlige deltagaren här på SH forum för överflödiga diskussioner.

1. Han har en åsikt.
2. Han klipper och klistrar lite från olika ovetenskapliga sidor på nätet, ofta då sidor med en klar profil i frågan.
3. Han vägrar konsekvent att ens överväga om "motståndaren" kan ha lite rätt i det han säger.
4. Han engagerar.
5. Han går sällan , vad jag vet, till personangrepp.

Vänta! Han skiljer sig förresten rätt mycket på punkt 5.

Så vad är den stora skillnaden?:va

Smartman, du skulle ha tillagt att du är troende av en annan religion. Exempelvis den som har 5 bokstäver och börjar på I. Då hade du garanterat sluppit alla påhopp från dom som i alla andra trådar hyllar religionsfriheten och sharialagar.

Du hade nog snarare fått en klapp på axeln. Vilka skenheliga typer det finns här.:rolleyes: S.k liberaler.

Smartman, du skulle ha tillagt att du är troende av en annan religion. Exempelvis den som har 5 bokstäver och börjar på I. Då hade du garanterat sluppit alla påhopp från dom som i alla andra trådar hyllar religionsfriheten och sharialagar.

Du hade nog snarare fått en klapp på axeln. Vilka skenheliga typer det finns här.:rolleyes: S.k liberaler.

Faktiskt min tanke med.

Dålig karma... :huvet

karma är bara ett finare ord för samvete :P

Ok, För att vara lite provokativ så undrar jag vad som egentligen skiljer Smartman från den genomsnittlige deltagaren här på SH forum för överflödiga diskussioner.

1. Han har en åsikt.
2. Han klipper och klistrar lite från olika ovetenskapliga sidor på nätet, ofta då sidor med en klar profil i frågan.
3. Han vägrar konsekvent att ens överväga om "motståndaren" kan ha lite rätt i det han säger.
4. Han engagerar.
5. Han går sällan , vad jag vet, till personangrepp.

Vänta! Han skiljer sig förresten rätt mycket på punkt 5.

Så vad är den stora skillnaden?:va

Fattar väl att han skojar med sånna gud-diskussioner...tycker d e så roligt att de flesta inte fattar ironin i smartmans inlägg...
Det e bara att bullshitta tebaxx :)

Visa mig exempel på hyllandet av sharialagar. Snälla.

Well....amrikanska basebollspelare brukar ofta åka till 'trainingcamps' i shariadrabbade områden för att träna upp sitt 'pitch' :wiggle
if u know wut i mean :P

Last edited:
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden