Nyteknik, du har en poäng i det hela du försöker få fram.
MEN
Ullis har själv valt detta och hon har gått med på. Det är hennes val att vara med på den bild du pratar om. Om hon inte hade velat varit med så är jag helt säker på att hon hade tackat nej. Hon är en tjej med skinn på näsan som hade sagt i från annars.
Att hon kan köra är det inte heller någon tvekan om.
Är även säker på att hon inte bara fått sina sponsorer för att hon är lättklädd på bild.
Nu är det såhär, mycket hud säljer (killar köper det

) och företag vill få ut mycket publicitet. Att låta Ullis synas i media på olika sätt säljer och det ger i sin tur pengar till henne att raca för.
Visst kan man prata långt vidare om det här med att tjejer inom sport ofta "viker" ut sig och att det är fel förebild för yngre tjejer. Yngre tjejer idag ser det som en merit att få vika ut sig mer än en merit inom sport.
Personligen tycker jag det är beklaglit att det ska vara så och önskar självklart att tjejer kunde "hålla på " sig lite mer.
Men, det är åter igen upp till var och en. Mitt val var när jag tävlade och blev erbjuden att posera i sportunderkläder ett nej från min sida. Jag hade sponsorer så jag klara mig ändå, pga att jag var duktig i det jag höll på med.
Det jag ser från Ullis är en säker och smart sattsning. Hon vet vad som gäller.
Jag är säker på att hon inte är den som om några år kommer stå i en tidning och beklaga sig över att hon var lättklädd på bilder för sponsorer (så som många kändisar gör. Först utvik sen beklaga sig för att folk ser dom som sexobjekt)
Jag tror det hela är en väl medveten sattsning från hennes sida där hon vet att hon kan få mediatid, reklam och få ut sina sponsorer väl vilket ger henne en bra grund till tävla inom RR och jag är säker på att vi kommer se henne på pallen.
/Liwa1