Uddevalla?

Tja!!! jag bor i Vänersborg men pluggar i Kalmar,,
Åker hem ofta och gasar i de trakterna ganska goa vägar faktist..
Längtar till våren nu för att sota ur Bladen!!!!!!!

Själv bor man i Trollhättan så det är ju bara 5 min väg imellan :rolleyes: Dock kör jag helst offroad o även nu motard. Men visst är man alltid på om vägbågen ska rastas.

jag bor ju okså vid rotviksbro,, sen till våren har man ju hoj så då kan man köra.

//Niklas

Om ekonomin tillåter att jag kan ha kvar hojen nästa säsong så kan ni räkna med sällskap...bor på Tureborg btw :hej

<jobbannons>Extrajobb sökes i Uddevalla!</jobbannons>

Bor i närheten av Lysekil så det är bara att ta färjan över vettu!

Sen blir vi nog några stycken med hojar härifrån nästa sommar! :)
Jag, Spanarn och CBRDea är ju några! :)

Jidetoft skrev:
Bor i närheten av Lysekil så det är bara att ta färjan över vettu!

Sen blir vi nog några stycken med hojar härifrån nästa sommar! :)
Jag, Spanarn och CBRDea är ju några! :)

Men se för f** till att fixa en båge nu då räcker ju inte med enbart mc-kläder :crash

Jag bor i Marstrand, det är ju inte så långt ifrån, om någon är villig att skänka mig en hoj så ska jag glatt köra skiten ur er :D

Bor på rätt sida om Gullmar´n...
Kan dock i vissa extrema fall råka ta färjan över till mcdånnalsland.

Syns te sommarn.

Jag bor i ljungskile på sommrarna ..Pluggar i skövde.. Men jag är helt klart på att köra ett gäng.. Bra intiativ!
:tummenupp

Last edited:
Firefly skrev:
Då hoppas vi dud hittar en som du kan ta med ut till lysekil och smögen i sommar då....

Lätt.... jag ska styra en Fizzer till våren så då kan vi lattja runt där vid kusten å äta glass!!!

:hej

Chrille skrev:
Ånej!! Inte Rotviksbro?!? Där bor ju jag

:brynad

Har du gångavstånd så är det bara att knata hit och dricka garagepilsner.

Firefly, för samåkning krävs att du fixar licens :)

Nja jag bor NÄSTAN vid rotvik....

Typ lite mot henån till....

Hälle torg.... Lite efter hafsten mot bron till.... vid den sletna macken innan bron....

bara två minuter från rotvik med bil =)

:hej

Jidetoft, jag hoppas det är en 600:a du ska köpa!! annars får du inte åka med oss!! Ska hämta en Kawa 600:a för en kompis och köra den till lysekil på fredag. Har du fixat kortet?

Jag vet minst sex st med sport 600:or i brastad/lysekil :squid , vi kan bli ett gäng till sommaren!

Kamikazemc, är du en av killarna som var med förr med nicander, lundquist m.fl.? Ni rockade fett :bow , synd att ni blivit så gamla :rolleyes:

Ska byta upp mig så fort ekonomin tillåter :D

CBRDea skrev:
....

Kamikazemc, är du en av killarna som var med förr med nicander, lundquist m.fl.? Ni rockade fett :bow , synd att ni blivit så gamla :rolleyes:

...
När man pratar med Magnus så inser man att det var TUR att de blev så gamla.... eller ville bli så gamla. :p

När de ändå e många från UA-trakten här.. Nån som vet om Arons MC finns kvar? Har inte sett nått från dom på länge!

CBRDea skrev:
Jidetoft, jag hoppas det är en 600:a du ska köpa!! annars får du inte åka med oss!! Ska hämta en Kawa 600:a för en kompis och köra den till lysekil på fredag. Har du fixat kortet?

Jag vet minst sex st med sport 600:or i brastad/lysekil :squid , vi kan bli ett gäng till sommaren!

Ska byta upp mig så fort ekonomin tillåter :D

Spanarn är ju sugen på 954 nu så han får väl inte heller va me då eller..?! :slicka

Vem är det som ska ha en ninja 600?

Kamikaze MC ja...
Fan va ja skratta när Gustavsson berättade om när han wheelade upp från gullmarsvallen men inte fick ner hojen och brakade in i en lyckstolpe! :crash

Vi får tjöta lite på Nicander så köper han också hoj ska du se.... Har du fortfarande kvar hans stövlar eller?

Martin Olsson från lysekil har köpt en grå svart -00:a, kanonskick!

Kjelle vurpar ju bara :crash Byter han så måste ju jag också byta men det duger med en 929:a för mig, har ju inga stora krav, en r1:a kan kanske funka också... :rolleyes:

Ser du ett gråsvart streck på E6:an idag så vet du vem :squid

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...