Uddevalla Klubb???

Rösta vilket av dessa namn som är bäst på våran framtida klubb...


  • Antal röstningar
    0
Status
Ej öppen för fler svar.
Wolfskin skrev:
:rofl :rofl :rofl
Vilken toffel du e...
Men säger dom så här - tar du :squid får du inga :tuttar - så förstår jag...

Det vetefan förstås! Det finns botemedel mot såna där djuriska behov, och det behöver inte involvera närhet med det täcka könet.

Själv är bäste dräng! :hihi
 
Men säger dom så här - tar du :squid får du inga :tuttar - så förstår jag...[/QUOTE]
Hade det bara varit det hade det varit lungt.Det är hotet om egen lägenhet och damsugning som SKRÄMMER!!!! :skrämd
 
sanntur skrev:
Men säger dom så här - tar du :squid får du inga :tuttar - så förstår jag...
Hade det bara varit det hade det varit lungt.Det är hotet om egen lägenhet och damsugning som SKRÄMMER!!!! :skrämd
:rofl :rofl :rofl
Å laga eget käk!!!
 
Lista på folk som kommer till mötet...
Ska boka bord...

1. Keith (wolfskin)
2. Daniel (Firefly)
3. Andreas (Backdraft)
4. Mikael (sanntur)
5.
6.
7.
8.
9.
 
Lista på folk som kommer till mötet...
Ska boka bord...

1. Keith (wolfskin)
2. Daniel (Firefly)
3. Andreas (Backdraft)
4. Mikael (sanntur)
5. Björn (Zesse)
6.
7.
8.
9.
 
Gött ljud!!!

smurfany skrev:
Vad e tanken med er klubb?

Lite nyfiken bara.....

Du har gott ljud på hojen å e trevlig :banana men de ser å hör ja bara när vi tar fika och när vi tar stopp ibland.... De är tur att ja inte har tagit av backspeglarna ännu, för dom är bra att ha för att se var alla hojar e :lol
Nä nu e de dags att åka till skolan ,men gasa till helgen gör vi bara :tummenupp
 
MÖTE!!!

Tänkte köra ett möte lördagen den 5/6.
Kl -13:00 på centralens cafe´ vid torget.
Om det e nån som har svårt med tiden så säg till, tiden går att ändra.

Lista på folk som kommer till mötet...
Ska boka bord...

1. Keith (wolfskin)
2. Daniel (Firefly)
3. Andreas (Backdraft)
4. Mikael (sanntur)
5. Björn (Zesse)
6.
7.
8.
9.
 
Last edited:
MÖTE!!!

Tänkte köra ett möte lördagen den 5/6.
Kl -13:00 på centralens cafe´ vid torget.
Om det e nån som har svårt med tiden så säg till, tiden går att ändra.

Lista på folk som kommer till mötet...
Ska boka bord...

1. Keith (wolfskin)
2. Daniel (Firefly)
3. Andreas (Backdraft)
4. Mikael (sanntur)
5. Björn (Zesse)
6.
7.
8.
9.
 
MÖTE!!!

Tänkte köra ett möte lördagen den 5/6.
Kl -13:00 på centralens cafe´ vid torget.
Om det e nån som har svårt med tiden så säg till, tiden går att ändra.

Lista på folk som kommer till mötet...
Ska boka bord...

1. Keith (wolfskin)
2. Daniel (Firefly)
3. Andreas (Backdraft)
4. Mikael (sanntur)
5. Björn (Zesse)
6. Roland
7.
8.
9.
 
MÖTE!!!

Tänkte köra ett möte lördagen den 5/6.
Kl -13:00 på centralens cafe´ vid torget.
Om det e nån som har svårt med tiden så säg till, tiden går att ändra.

Lista på folk som kommer till mötet...
Ska boka bord...

1. Keith (wolfskin)
2. Daniel (Firefly)
3. Andreas (Backdraft)
4. Mikael (sanntur)
5. Björn (Zesse)
6. Roland
7.
8.
9.
10.
 
:fyllisar :banana
Hur många är med på att festa lördagkväll??
:fyllisar :banana

Kanske fira den då förhoppningsvis nystartade klubben?!

Kom igen nu, nu är det dags för partaj! :yoparty :tuttar
Hur många är med? (Självklar inte bindande, bara kollar intresset)

1. Firefly
2. Tompalino
3. Roland
4.
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
Firefly skrev:
:fyllisar :banana
Hur många är med på att festa lördagkväll??
:fyllisar :banana

Kanske fira den då förhoppningsvis nystartade klubben?!

Kom igen nu, nu är det dags för partaj! :yoparty :tuttar
Hur många är med? (Självklar inte bindande, bara kollar intresset)

Nä fy f-n, det låter ju skittråkigt!

1. Firefly
2. Tompalino
3. Roland
4. Andreas
5.
6.
7.
8.
9.
10.
 
:fyllisar :banana
Hur många är med på att festa lördagkväll??

:fyllisar :banana
Kanske fira den då förhoppningsvis nystartade klubben?!

Kom igen nu, nu är det dags för partaj!
Hur många är med? (Självklar inte bindande, bara kollar intresset)


1. Firefly
2. Tompalino
3. Roland
4. Andreas
5. Keith (om jag inte ska på svensexa)
6.
7.
8.
9.
10.
 
Last edited:
MÖTE!!!

Tänkte köra ett möte lördagen den 5/6.
Kl -13:00 på centralens cafe´ vid torget.
Om det e nån som har svårt med tiden så säg till, tiden går att ändra.

Lista på folk som kommer till mötet...
Ska boka bord...

1. Keith (wolfskin)
2. Daniel (Firefly)
3. Andreas (Backdraft)
4. Mikael (sanntur)
5. Björn (Zesse)
6. Roland
7.
8.
9.
 
sanntur skrev:
Jag passar oxå, bättre att köra på söndag runt 09.00 :tummenupp
Låter också som en idé... Men vänta nu.... Nej just det, jag har ju ingen hoj... Sorry, då blir det fest i alla fall....
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top